صفحه اصلی / سینما و تئاتر / «مانستر» در «شهرزاد» به صحنه می رود
«مانستر» در «شهرزاد» به صحنه می رود نمایش «مانستر»» به کارگردانی کورش شاهونه و نویسندگی حمیدرضا اسدزاده از ۸ دی ماه در سالن شهرزاد اجرا می‌شود. به گزارش ایسنا، علی حسین‌زاده بازیگر این نمایش گفت: موضوع و تم اصلی نمایش «مانستر» بیماری اسکیزوفرنی است. زوجی که درگیر این بیماری هستند و با هم زندگی می‌کنند، با ورود یک نصاب پرده که ظاهرن آدم سالمی است، درگیر اتفاقاتی عجیبی می‌شوند. این بازیگر که پیش‌تر با نویسندگی، کارگردانی و بازی در نمایش شکیل اونیل در جشنواره دانشجویی دانشگاه هنر و معماری، جایزه بازیگری و متن و کارگردانی را از آن خود کرده، در نمایش‌های «این یک پیپ نیست» و «بی پدر» با نویسندگی و کارگردانی محمد مساوات حضور داشته است. ابراهیم نائیج و ریحانه رضی دیگر بازیگران نمایش «مانستر» هستند. انتهای پیام

«مانستر» در «شهرزاد» به صحنه می رود

«مانستر» در «شهرزاد» به صحنه می رود

نمایش «مانستر»» به کارگردانی کورش شاهونه و نویسندگی حمیدرضا اسدزاده از ۸ دی ماه در سالن شهرزاد اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا، علی حسین‌زاده بازیگر این نمایش گفت: موضوع و تم اصلی نمایش «مانستر» بیماری اسکیزوفرنی است. زوجی که درگیر این بیماری هستند و با هم زندگی می‌کنند، با ورود یک نصاب پرده که ظاهرن آدم سالمی است، درگیر اتفاقاتی عجیبی می‌شوند.

این بازیگر که پیش‌تر با نویسندگی، کارگردانی و بازی در نمایش شکیل اونیل در جشنواره دانشجویی دانشگاه هنر و معماری، جایزه بازیگری و متن و کارگردانی را از آن خود کرده، در نمایش‌های «این یک پیپ نیست» و «بی پدر» با نویسندگی و کارگردانی محمد مساوات حضور داشته است.

ابراهیم نائیج و ریحانه رضی دیگر بازیگران نمایش «مانستر» هستند.

انتهای پیام

این مطالب را نیز ببینید!

زخم کاری فیلترینگ بر پیکر کسب‌وکارهای اینستاگرامی

اگر چه رسانه‌های اجتماعی با هدف سرگرمی و ایجاد شبکه ارتباطی افراد در سراسر دنیا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.