صفحه اصلی / سیاست داخلی / مکتب امام حسین (ع) سیمای مؤمن، مجاهد و برگزیده در پیشگاه خداوند را می‌توانید مشاهده کنید

مکتب امام حسین (ع) سیمای مؤمن، مجاهد و برگزیده در پیشگاه خداوند را می‌توانید مشاهده کنید

دانستنی آنلاین:حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران اظهار داشت: در مکتب امام حسین (ع) سیمای مؤمن، مجاهد و برگزیده در پیشگاه خداوند را می‌توانید مشاهده کنید. بی جهت نبود که همه انبیا و اولیا در طول تاریخ چشم امیدشان به این نام دلآرا بود.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬از مهر،حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران اظهار داشت: در مکتب امام حسین (ع) سیمای مؤمن، مجاهد و برگزیده در پیشگاه خداوند را می‌توانید مشاهده کنید. بی جهت نبود که همه انبیا و اولیا در طول تاریخ چشم امیدشان به این نام دلآرا بود.

وی ادامه داد: امام حسین (ع) به صورت متفاوت وارد میدان جنگ شدند در حالی که رسالت ائمه و انبیا را بر دوش داشتند و کاری کارستان کردند و حق جهاد را برآورده کردند. اهل بیت ایشان هم مهیای نقش آفرینی در آن مقطع حساس تاریخ بودند و رسالت خود را به خوبی انجام دادند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: ابا عبدالله با همه وجود و با همه عزیزانش وارد میدان جنگ شد و مکتبی را در اختیار ما گذاشت که افراد با بصیرت آن را به خوبی درک می‌کنند.

حاج علی اکبری اظهار داشت: امام راحل ظرفیت‌های مکتب حسینی را بیش از هر کسی می‌دانستند و این آموزه‌های حسینی ملت ما را بسیج کرد و ملت ما شاگردان شایسته ای برای مکتب امام حسین (ع) بودند. ریشه و بنیان انقلاب اسلامی ما حسینی است و در چله گذشته هم ادامه یافت و معجزه این آموزه‌ها را در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی خود به خوبی دیدیم.

وی افزود: جامعه ما هرگز این درس‌ها را فراموش نمی‌کند و بر روی زمین نمی‌گذارد و مقدمات را برای ظهور امام زمان (عج) فراهم می‌کنند.

این مطالب را نیز ببینید!

همکاری های علمی و فرهنگی ایران و عراق بررسی شد

همکاری های علمی و فرهنگی بین تهران و بغداد در دیدار رایزن فرهنگی سفارت جمهوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.