صفحه اصلی / اجتماعی / هوشمند سازی ثبت الکترونیکی اعتراضات مودیان مالیاتی

هوشمند سازی ثبت الکترونیکی اعتراضات مودیان مالیاتی

سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان ایلام خبرداد: مودیان مالیاتی اعتراضات خود را باید از طریق درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی ثبت کنند.

 به گزارش دانستنی آنلاین،محسنی‌ مقدم با اشاره به رویکرد جدید سازمان امور مالیاتی برای هوشمند سازی ثبت الکترونیکی اعتراضات مودیان مالیاتی اظهار داشت: مودیان مالیاتی اعتراضات خود به برگ تشخیص مالیات یا برگ اعلام نتیجه رسیدگی یا برگ مطالبه/استرداد را باید از طریق درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی ثبت کنند تا بتوانند از امکان رسیدگی مجدد برخوردار شوند.

وی افزود: این اقدام به منظور تسهیل فرآیند ثبت اعتراض و تکریم ارباب رجوع و کاهش مراجعات حضوری انجام گرفته است.

هوشمند سازی ثبت الکترونیکی اعتراضات مودیان مالیاتی

سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان ایلام اضافه کرد: اعتراضاتی که از طریق درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی ثبت شده باشند از تاریخ ثبت اعتراض به مدت ۴۵ روز قابل رسیدگی مجدد هستند.

جزئیات نحوه اعتراض به برگ تشخیص/مطالبه/ استرداد مالیات بر اساس آخرین اصلاحات قانون مالیات‌های مستقیم در سایت اطلاع رسانی سازمان امور مالیاتی به نشانی my.tax.gov.ir بخش اعتراضات قابل دسترس است./برنا

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.