صفحه اصلی / اجتماعی / بغض ساره رشیدی، نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر، جلوی دوربین خبرفوری / وقتی افسردگی گرفتم که مردم بم را دیدم/ سرعت پایین اینترنت در این شهر زلزله زده عادی شده و قطره چکانی به اینترنت متصل هستی!

بغض ساره رشیدی، نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر، جلوی دوربین خبرفوری / وقتی افسردگی گرفتم که مردم بم را دیدم/ سرعت پایین اینترنت در این شهر زلزله زده عادی شده و قطره چکانی به اینترنت متصل هستی!

این بازیگر در حاشیه جشنواره فیلم فجر گفت: بازی من به طوری بود که نباید نشان می‌دادم که چندشم می شود‌. یکبار یکی از زخم هارو دیدم که شکاف عمیقی داشت و باید بگویم ماشالله به بچه‌های گریم. من دفعه اولی که زخم را دیدم فشارم افتاد به حدی طبیعی بود و یک حال عجیب غریبی بود من نباید نشان می‌دادمش و واقعا زخم ها خیلی طبیعی بود.

وی ادامه داد: در عین حال که برای این کاراکتر عادی بود زخم‌ها، اما واقعا زخم‌های عجیبی بودند و چند تا چیز متناقض را من باید همزمان پیش می‌بردم‌ .

ساره رشیدی گفت: افسردگی را می‌دانید کی گرفتم؟ دقیقا در خود شهر بم؛ ماه آخر بیش از سه هفته در بم بودیم و من پای درد و دل مردم بم نشستم؛ 

مردمی که آنجا اومده بودند، هنرور نبودند؛ خود مردم بم بودند؛ همه عزیز از دست داده بودند. باورم نمی‌شود من هر بار گریه‌ام می‌گیرد وقتی این داستان را روایت می‌کنم. 

او در بیان خاطراتش یادآور شد: مادری بود که ۸ تا از بچه‌هایش را از دست داده بود. امیدوارم این حرف را که دارم می‌زنم به کسی بر نخورد، شنیدم یک زمانی یک وام ۲۰ میلیون تومانی به مردم بم می‌دادند و یک سری از مردم از ترس اینکه توان بازپرداخت پول را نداشتند وام نگرفته بودند و واقعاً فشار بسیار زیادی به مردم بم وارد میشود. شب خوابیدند و دیدند کل زندگیشون از دست دادند. 

این بازیگر خاطرنشان کرد: اینترنت در این شهر فوق العاده ضعیف بود من تمام مدتی که آنجا بودم به زور یعنی به صورت قطره چکانی به اینترنت متصل می‌شدم تا در جریان اخبار قرار بگیرم. به مردم بم که می‌گفتم، می‌گفتند اینجا برای ما عادی شده و سرعت پایین اینترنت دیگر تبدیل به یک امر عادی شده!

او در پایان خطاب به مدیران دولتی گفت: من خواهش می‌کنم از مسئولین که کاری برای مردم بم انجام بدهند که از حداقل امکانات برخوردار باشند، آن هم بعد از ۲۰ سال.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.