صفحه اصلی / اجتماعی / هوشمند سازی در دستور کار

هوشمند سازی در دستور کار

دانستنی آنلاین:جانشین فرمانده ناجا گفت: هفته ناجا فرصتی است تا پلیس ضمن اعلام برنامه‌های یک ساله خود، بر عهد خدمتگزاری به مردم تاکید کند.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین،دوازدهمین نشست نیروی انتظامی با وابستگان نظامی و افسران رابط پلیس کشورهای خارجی مستقر در تهران امروز در مقر پلیس راهور ناجا رقم خورد.

سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا با  آرزوی صحت و سلامتی برای مقام معظم رهبری و خیرمقدم به وابستگان نظامی و افسران رابط پلیس کشورهای خارجی و مقامات شرکت کننده اظهار داشت: مقوله نظم و امنیت و احساس امنیت یکی از اساسی‌ترین نیاز فطری انسان بوده و مورد توجه تمام ادیان آسمانی، پیامبران الهی و متفکران مکاتب مختلف به ویژه دین اسلام قرار گرفته است؛ شواهد تاریخی و مطالعات اجتماعی و جامعه شناختی نیز به این معناست که لازمه پیشرفت و توسعه در جامعه وجود امنیت و آرامش است.

جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: برعکس اگر آرامش جامعه دچار نقصان گردد باعث توقف پیشرفت امور جاری و زندگی شهروندان  می‌شود.

وی ادامه داد: به صراحت می توان اظهار داشت که پلیس به عنوان نهادی که مسئول تامین حفظ و ارتقاء امنیت اجتماعی و عمومی جامعه است از مهمترین و اساسی‌ترین دستگاه‌های حاکمیت و مجموعه های حیاتی برای مردم است.

جانشین فرمانده ناجا  ادامه داد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از ارزشها و جهت‌گیری‌های انقلاب اسلامی و با اتخاذ در رویکرد جامعه محور همواره تلاش نموده است با تقویت همیاری و همکاری بین مردم و پلیس با کنترل جرائم کیفیت زندگی مردم را خوشایند ساخته و ارتقا دهد و مدام  بر جلب مشارکت مردمی و تلاش در جهت تقویت و توسعه آن تاکید دارد.

وی افزود: ما بر این باوریم که مشارکت و واگذاری بخشی از مسئولیت در تامین امنیت جامعه به مردم می تواند امنیتی پایدار تر و جامعه ای سالم تر ایجاد و هزینه‌های آن را کاهش دهد.

سردار سلیمانی افزود: جمهوری اسلامی هرسال هفته نیروی انتظامی را گرامی داشته  و هر سال با یک شعار محوری که تاکید بر تقویت خدمتگزاری به مردم و ارتقای امنیت عمومی جامعه داشته این هفته را آغاز می‌کند؛ امسال نیز هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس هوشمند امین مردم مزین گشته و جا دارد این هفته را به همکاران خودم تبریک عرض نمایم.

وی افزود در هفته ناجا پلیس علاوه بر ارائه عملکرد یکساله از ما برنامه خود را برای آتی اعلام و بر عهد خدمتگزاری به مردم تاکید می‌کند.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.