صفحه اصلی / اقتصادی / هیچ خریدخارجی در ایران خودرو، جز با تایید این کمیته انجام نخواهد شد

هیچ خریدخارجی در ایران خودرو، جز با تایید این کمیته انجام نخواهد شد

دانستنی آنلاین:مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اظهارداشت:‌هیچ خریدخارجی در ایران خودرو، جز با تایید این کمیته انجام نخواهد شد و در حقیقت تامین قطعات از خارج کشور یا مکانیسم داخلی سازی آنها را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین،از ایکو پرس ، فرشادمقیمی در دومین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت خودرو که امروز شنبه در محل وزارت صمت برگزار شد، بیان کرد: در حوزه داخلی سازی پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست‌های وزارتخانه، در ایران خودرو کمیته ساخت داخل را زیر نظر حوزه مدیرعامل تشکیل شده که به صورت هفتگی جلسات آن برگزار می شود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اظهارداشت:‌هیچ خریدخارجی در ایران خودرو، جز با تایید این کمیته انجام نخواهد شد و در حقیقت تامین قطعات از خارج کشور یا مکانیسم داخلی سازی آنها را بر عهده خواهد داشت.
وی افزود: ماموریت جدیدبرای ساپکو در چارچوب اهداف ساخت داخل با اولویت توسعه فناوری و فنی و مهندسی تعریف شده است و همچنین میزان سهم داخلی سازی ۵ ماژول اصلی محصولات ایران خودرو را مشخص و تعریف کرده ایم.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به برگزاری میز اول ساخت داخل در حوزه خودرو، تصریح کرد: در میز اول با همکاری قطعه سازان داخلی، برای قطعات داخلی سازی شده تاییدیه نمونه قطعه را گرفتیم و در نهایت ۶ قطعه در حال تولید انبوه و استفاده است.همچنین شش قطعه دیگر از میزاول درحال تست شدن است
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو  در پایان بیان کرد: همه امکاناتمان را برای  بومی سازی قطعاتی که قرارداد آنها در میز دوم که امروز منعقد شده ، به کار خواهیم بست

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.