صفحه اصلی / اجتماعی / واکنش جنجالی یورگن کلیزمن به برد ایران مقابل ولز

واکنش جنجالی یورگن کلیزمن به برد ایران مقابل ولز

به گزارش دانستنی نیوز،  تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته در بازی دوم خود در گروه B جام جهانی قطر موفق شد با دو گل ولز را شکست دهد. این پیروزی و تساوی بازی آمریکا و انگلیس، تیم ملی ایران را به یکی از تیم های امیدوار برای صعود به دور بعدی تبدیل کرده است.

در همین رابطه یورگن کلینزمن، ستاره سابق تیم ملی فوتبال آلمان در صحبت‌هایی بحث برانگیز نتیجه به دست آمده در دیدار ولز با ایران را تاثیر بازیکنان ایرانی روی داور دانست.

اظهرات جنجالی ستاره سابق آلمان در مورد برد ایران برابر ولز

کلینزمن در ارزیابی خود از تیم ملی ایران و بازی این تیم با ولز به انتقاد از صحبت‌های مداوم کی‌روش و شاگردانش با داوری پرداخت و گفت: کارلوس واقعاً به خوبی با تیم ملی و فرهنگ ایران سازگار است، او در آمریکای جنوبی با کلمبیا شکست خورد و سپس نتوانست با مصر به جام جهانی صعود کند و درست قبل از جام جهانی با ایران به میدان آمد؛ جایی که قبلا مدت زیادی با این تیم کار کرده بود. این تصادفی نیست، این بخشی از فرهنگ آنهاست. آنها مدام روی گوش داوران خط و و داور چهارم کار کردند و روی قضاوت آنها تاثیر گذاشتند. صحنه‌های زیادی وجود داشت که در تصاویر تلویزیونی ندیدیم. این فرهنگ آنهاست، آنها شما را از بازی خود خارج می‌کنند./تابناک


لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=133730

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.