صفحه اصلی / استانها / کشف ۴ کیلوگرم موادمخدر در شهرستان ابهر

کشف ۴ کیلوگرم موادمخدر در شهرستان ابهر

مواد مخدر

ایسنا/زنجان فرمانده انتظامی ابهر از کشف ۴ کیلوگرم موادمخدر در این شهرستان خبر داد.

داوود مرسلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق موادمخدر، ماموران انتظامی شهرستان از فعالیت چهار نفر در امر تهیه و توزیع موادمخدر مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با تاکید بر این‌که مبارزه با موادمخدر از اولویت‌های پلیس است، افزود: ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند این متهمان مقدار قابل توجهی موادمخدر را تهیه و در سطح شهرستان توزیع می‌کنند.

مرسلی ادامه داد: عملیات دستگیری متهمان آغاز و تیم ویژه‌ای به محل اعزام و در حدود ۴ کیلوگرم انواع موادمخدر از نوع گراس، هروئین و شیشه از مخفیگاه آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به این‌که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس همواره با هنجارشکنان و کسانی که به هر نحوی بخواهند برای شهروندان ایجاد مزاحمت و قصد اختلال در نظم عمومی را داشته باشند، برخورد قانونی خواهد کرد.

وی یادآور شد: خانواده‌ها باید در فرزندان خود این باور را ایجاد کنند که برای شاد زیستن نیازی به مصرف موادمخدر نیست و شادی کاذب مصرف موادمخدر، به سرعت جای خود را به غم و اندوه خواهد داد.

انتهای پیام

این مطالب را نیز ببینید!

آتش‌نشانی جان ۹۰۰ همدانی را نجات داد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: آتش نشانان همدان در هشت ماهه نخست امسال، ۹۲۹ نفر از شهروندان را طی ۲۹۷۷ عملیات اطفاء حریق، امدادونجات و احتیاط حریق و حوادث نجات دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.