صفحه اصلی / استانها / ۱۱ کیلومتر از کریدور غرب در آذربایجان غربی به بهره برداری رسید

۱۱ کیلومتر از کریدور غرب در آذربایجان غربی به بهره برداری رسید

ع

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۱۱ کیلومتر از کریدور غرب با صرف ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

به گزارش ایسنا، سید محسن حمزه‌ لویی امروز شنبه ۹ آذر در حاشیه بهره برداری از ۱۱کیلومتر از کریدور غرب در میاندوآب گفت: ۵.۵ کیلومتر از این مسیر بهره برداری شده در محدوده نقده، از ۳راهی محمدیار تا ۳ راهی حیدرآباد بوده و ۵.۵ کیلومتر دیگر در خروجی میاندوآب به سمت ارومیه قرار دارد.

حمزه لویی گفت: با اتمام کریدور غرب مرز بازرگان به بندر امام متصل خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت جاده سرچم (محور میاندوآب به میانه)گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی مقرر شد ۶.۵ کیلومتر از مسیر باقی مانده را پیمانکار فعلی بااعلام زمان اجرای پروژه برعهده گیرد که تلاش می کنیم این مسیر باقیمانده هر چه سریعتر به اتمام برسد.

همچنین جهانبخش محبی نیا نماینده مردم میاندوآب در این مراسم گفت: امروز ۱۱ کیلومتر از مسیر پرترافیک میاندوآب-ارومیه به بهره برداری رسید، همچنین عملیات اجرایی مسیر آذربایجان غربی به پایتخت از طریق جاده سرچم نیز در حال انجام است.

گفتنی است، کریدور غرب کشور به طول ۱۴۲۰ کیلومتر از مرز بازرگان آغاز شده و با گذر از استان‌های آذربایجان‌غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان و خوزستان به بندر امام خمینی(ره) ختم می‌شود.

۳۰۰ کیلومتر از این کریدور در محدوده آذربایجان غربی قرار دارد؛ که ۲۷۰ کیلومتر آن هم اکنون زیر ترافیک است.

انتهای پیام

این مطالب را نیز ببینید!

آتش‌نشانی جان ۹۰۰ همدانی را نجات داد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: آتش نشانان همدان در هشت ماهه نخست امسال، ۹۲۹ نفر از شهروندان را طی ۲۹۷۷ عملیات اطفاء حریق، امدادونجات و احتیاط حریق و حوادث نجات دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.