صفحه اصلی / اقتصادی / ۲.۵ میلیارد یورو برای اجرای طرح‌های فولاد بردسیر سرمایه گذاری شد

۲.۵ میلیارد یورو برای اجرای طرح‌های فولاد بردسیر سرمایه گذاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، احسان خاندوزی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص طرح‌های فولادی بردسیر گفت: با افتتاح این ۴ ابرپروژه ایران گام بلندی در زمینه تولید فولاد برداشته است.

وی عنوان کرد: برای ساخت این طرح‌های بزرگ اقتصادی ۲.۵ میلیارد یورو به ارزش ریالی چهارده هزار میلیارد تومان هزینه خواهد شد که با تکمیل و ساخت این پروژه‌ها شهرستان بردسیر در جمع شهرهای بزرگ دارای صنعت فولاد قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با اجرای این طرح‌ها همچنین برای ۵ هزار نفر به طور مستقیم و برای ۱۳ هزار نفر به طور غیرمستقیم زمینه اشتغال فراهم خواهد شد.

خاندوزی با بیان اینکه رفع محرومیت زدایی و کسب درآمدهای پایدار برای گروه‌های مختلف از تولید، درآمد و اشتغال زایی می‌گذرد گفت: با خلق ارزش افزوده، می توانیم مناطق را از محرومیت نجات دهیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: مسأله خام فروشی و مسائل و مشکلات آن در اقتصاد و اشتغال بایستی مورد توجه جدی قرار گیرد، چرا که این پروژه نمادی از حرکت به سمت خلق ارزش افزوده و تبدیل مواد خام به محصولات فرآوری شده می‌باشد.

وی تصریح کرد: استان کرمان یکی از استان‌های موفق در توسعه اقتصادی، صنعتی، معدنی است که نقشی نمونه برای سایر استان‌های کشور دارد.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.