صفحه اصلی / استانها / ۴۰۰ هزار نفر در ایلام واجد شرایط رأی دادن هستند

۴۰۰ هزار نفر در ایلام واجد شرایط رأی دادن هستند

انتخابات مجلس- صندوق رای

ایسنا/ایلام رئیس ستاد انتخابات استان ایلام بابیان اینکه ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران انجام می‌شود، گفت: داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند از فردا یکشنبه ۱۰ آذرماه به فرماندارهای ایلام و دهلران مراجعه کنند.

«محمد نوذری» اظهار کرد: داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای ثبت‌نام از فردا یکشنبه ۱۰ آذرماه به مدت یک هفته مهلت‌دارند برای ثبت‌نام به فرمانداری شهرستان‌های ایلام و دهلران مراجعه کنند.

وی بابیان اینکه کار ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای تا ۱۶ آذرماه به مدت ۷ روز و از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ عصر ادامه دارد، تصریح کرد: تمام متقاضیان ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی در مدت یادشده به حوزه‌های انتخابیه موردنظر خود مراجعه کنند و مهلت قانونی ثبت‌نام تا ۱۶ آذرماه دیگر قابل تمدید نیست.

وی افزود: داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، می‌توانند در مراکز حوزه‌های انتخابیه ایلام و دهلران، همچنین افراد مقیم تهران در وزارت کشور و کسانی که در خارج از کشور نیز هستند می‌توانند در سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌ها ثبت‌نام کنند.

نوذری بابیان اینکه حداقل مدرک تحصیلی برای ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، کارشناسی ارشد یا معادل آن است، گفت: داوطلبان باید مدارکی ازجمله اصل شناسنامه و یک نسخه از تصاویر کلیه صفحات، اصل کارت ملی و یک نسخه تصویر پشت‌ورو، یک قطعه عکس ۴×۳ جدید پشت‌نویسی شده، اصل آخرین مدرک تحصیلی (حداقل کارشناس ارشد یا معادل آن) یک نسخه تصویر آن، اصل کارت پایان خدمت و یا مدرکی معتبر دال بر معافیت دائم داوطلب به همراه یک نسخه تصویر آن، اصل مدرک ایثارگری (جانباز، آزادگی و فرزند شهید) یا گواهی ایثارگری برای رزمندگان و یا حداقل ۶ ماه سابقه رزمندگی به همراه یک نسخه تصویر آن، اصل گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال در پست و مشاغل موضوع ماده ۲۹ انتخابات به همراه داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام با اشاره به اینکه بیش از ۴۰۰ هزار نفر از مردم این استان واجد شرایط رأی دادن در انتخابات اسفند سال جاری هستند، خاطرنشان کرد: شعار ستاد انتخابات کشور در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، گام دوم انقلاب، بی‌طرفی، قانون‌مداری و انسجام ملی است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه ایلام و دهلران، هم‌زمان با سراسر کشور روز جمعه دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

شهرستان‌های ایلام، ایوان، سیروان، چرداول، ملکشاهی و مهران در حوزه انتخابیه ایلام و شهرستان‌های بدره، دره شهر، دهلران و آبدانان نیز در حوزه انتخابیه دهلران قرار دارند.

انتهای پیام

این مطالب را نیز ببینید!

آتش‌نشانی جان ۹۰۰ همدانی را نجات داد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: آتش نشانان همدان در هشت ماهه نخست امسال، ۹۲۹ نفر از شهروندان را طی ۲۹۷۷ عملیات اطفاء حریق، امدادونجات و احتیاط حریق و حوادث نجات دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.