صفحه اصلی / آموزش عالی / آماده جنگ تمام عیاریم/ شکست اشغالگران، بی‌سابقه خواهد بود

آماده جنگ تمام عیاریم/ شکست اشغالگران، بی‌سابقه خواهد بود

به گزارش دانستنی نیوز، صالح العاروری، نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در گفتگو با المیادین ضمن اعلام آمادگی مقاومت برای ورود به جنگ فراگیر با رژیم صهیونیستی، از شکست بی‌سابقه این رژیم در جنگ آینده سخن گفت.

نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ادامه داد: ما در حال آماده‌سازی خود برای جنگ فراگیر هستیم و پشت درهای بسته با تمامی گروه‌هایی که به این نبرد ارتباط دارند در حال رایزنی و گفتگو هستیم.

وی ادامه داد: معادله در کرانه باختری تفاوت پیدا کرده و ما در برابر معادله جدیدی قرار داریم که به نفع مقاومت و هم‌پیمانان آن و ضد اشغالگران در حال تغییر است.

العاروری افزود: مقاومت می‌تواند آسمان و دریا را به روی رژیم اشغالگر ببندد و در این صورت آن‌ها دیگر نه برق خواهند داشت و نه ارتباطات و اقتصاد.

نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: به ما پیشنهاد تشکیل دولت وحدت ملی داده شد، اما ما اعلام کردیم که تنها در صورت برگزاری انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری با این پیشنهاد موافقت خواهیم کرد.

العاروری ادامه داد: ما خواهان تشکیل دولت ملی به عنوان مقدمه برای اقداماتی چون برگزاری انتخابات عمومی برای بازگشت یکپارچگی به فلسطین هستیم.

وی افزود: ما از بازی با فلسطین از سوی آمریکا و رژیم اشغالگر پس از ابومازن نگرانیم. باید در حضور ابومازن انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود و این اقدام باید تشکیل نظام حکومتی فلسطین بر شالوده‌ای محکم را شامل شود.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.