صفحه اصلی / اجتماعی / آمریکا آتش‌بس در غزه را رد کرد/ مکرون وارد اسرائیل شد

آمریکا آتش‌بس در غزه را رد کرد/ مکرون وارد اسرائیل شد

۷۲ شهید و مجروح در جنایت تازه رژیم صهیونیستی در غزه

منابع بیمارستانی در غزه از شهادت ۱۲ نفر و مجروح شدن ۵۰ نفر دیگر در جنایت جدید رژیم صهیونیستی در اردوگاه پرجمعیت الشاطی در غزه خبر دادند.

به گزارش ایسنا، اشغالگران اندکی بعد از اقدام انسان دوستانه گردان‌های قسام در آزادی دو اسیر صهیونیست بیمار، بمباران نوار غزه را تشدید و جنایتی دیگر را در اردوگاه پرجمعیت الشاطی در غزه مرتکب شد که تا این لحظه ۱۲ فلسطینی شهید و ۵۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

منابع بیمارستانی در غزه اعلام کردند که آمار شهدای این جنایت تازه رژیم صهیوینستی، رو به افزایش است.

جنگنده‌های صهیونیستی همچنین مناطق دیگری را نیز بمباران کرده که هنوز گزارشی از تعداد شهدا و مجروحان این حملات دریافت نشده است.

از سوی دیگر دکتر محمد ابوسلیمه مدیر بیمارستان الشفاء غزه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت اخیر بیش از ۲۰۰ فلسطینی در چند عملیات قتل عام به شهادت رسیده‌اند.

کاخ سفید هم آتش‌بس در غزه را رد کرد

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید با تاکید غیرمستقیم بر لزوم ادامه داشتن کشتار مردم نوار غزه توسط رژیم موقت صهیونیستی، ادعا کرد که تل‌آویو حق دفاع از خود و هدف قرار دادن سران حماس را دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جان کربی» هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید بامداد سه‌شنبه مدعی شد که اکنون زمان مناسبی برای آتش‌بس در نوار غزه نیست.

کربی با تاکید غیرمستقیم بر لزوم ادامه داشتن کشتار مردم نوار غزه توسط رژیم موقت صهیونیستی، ادعا کرد که تل‌آویو حق دفاع از خود و هدف قرار دادن سران حماس را دارد.

وی همچنین افزود: «ما به حمایت از اسرائیل ادامه خواهیم داد و تمرکز ما بر این است که مطمئن شویم آنچه را که برای ادامه جنگ نیاز دارد، در اختیار دارد».

پیش از این نیز سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا شامگاه دوشنبه ضمن رد آتش‌بس در غزه، ادعا کرده بود که هرگونه آتش‌بس به حماس این فرصت را می‌دهد تا برای ادامه حملاتش علیه رژیم تروریست صهیونیستی به تجدید قوا بپردازد.

رئیس کمیسیون اروپا از اسرائیل خواست به «مقررات بین‌المللی» احترام بگذارد

بیشتر بخوانید: 

هفدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

دوازدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

یازدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

دهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

 نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

 هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

 هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

 ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهارمین روز عملیات طوفان الاقصی

سومین روز عملیات طوفان الاقصی

دومین روز عملیات طوفان الاقصی

 اولین روز عملیات طوفان الاقصی

شهادت یکی از رهبران حماس تحت شکنجه صهیونیست ها

جنبش حماس از شهادت یکی از رهبران این جنبش که پس از آغاز عملیات طوفان الأقصی به اسارت صهیونیست‌ها درآمده بود، خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش حماس اعلام کرد که یکی از رهبران آن به نام «عمر دراغمه» تحت شکنجه در زندان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

بر اساس گزارش شبکه الجزیره، حماس افزود که دراغمه پس از آغاز عملیات طوفان الأقصی بازداشت شده بود و عملیات ترور علیه او رخ داده است. 

تلگرام کانال‌های قسام را مسدود نکرده است، محدودیت از سمت گوگل می‌باشد

در پی فشارهای متعدد دولت آمریکا و متحدانش برای نقض آزادی بیان و بستن کانال‌های تلگرام مربوط به مقاومت فلسطین ، تلگرام مجبور شد محتوای این کانال‌ها را برای کاربرانی که تلگرام را از «گوگل پلی» دانلود کرده اند نمایش ندهد

به منظور رفع این مشکل می بایست نرم افزار تلگرام خود را مستقیما از وبسایت تلگرام دانلود کنید

این موضوع ممکن در آینده دامان کانال‌های فارسی زبان را نیز بگیرد 

رئیس‌جمهور فرانسه وارد تل‌آویو شد

 در ادامه حمایت سران کشورهای غربی از کشتار مردم غزه و اعلام «همبستگی و همدلی» با مقامات رژیم صهیونیستی، دقایقی پیش امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه وارد فلسطین اشغالی شد.

 به نوشته خبرگزاری فرانسه، ماکرون به تل‌آویو رفته تا «همبستگی کامل» پاریس با اسرائیل را نشان دهد.

سازمان ملل خواستار آتش‌بس فوری در نوار غزه شد

کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل:ممانعت اسرائیل از دسترسی غیرنظامیان غزه به کالاها و خدمات ناقض قوانین بین‌المللی است.

اسرائیل باید از استفاده از سلاح‌های انفجاری با اثرات گسترده در مناطق مسکونی اجتناب کند.

ما خواستار آتش‌بس گسترده انسانی در غزه هستیم. وضعیت غزه به دلیل کمبود آب، برق، دارو و غذا رو به فاجعه است.

۵۰۸۷ شهید در غزه/ ۲۰۵۵ نفر کودک هستند

وزارت بهداشت فلسطین صبح امروز از افزایش شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه به ۵۰۸۷ نفر و شمار زخمی ها به ۱۵۲۷۳ نفر خبر داد.

از میان شهدا، ۲۰۵۵ کودک و ۱۱۱۹ زن هستند.

حماس: سران عربی و اسلامی، چه زمانی موضع‌گیری تاریخی می‌کنید؟

فعال شدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین نزدیک نوار غزه

رسانه‌های صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه خبر دادند./ تسنیم

وزیر صهیونیست: از حمله زمینی صرف نظر نمی‌کنیم/ گوترش جانبدارانه عمل می‌کند

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که ارتش این رژیم از عملی کردن تهدیدها مبنی بر حمله زمینی به نوار غزه صرف نظر نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، یسرائیل کاتس، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با روزنامه بیلد آلمان گفت که این رژیم به دلیل وجود اسرا در نوار غزه از عملی کردن تصمیم حمله زمینی به غزه منصرف نخواهد شد.

کاتس گفت که رژیم صهیونیستی تمام تلاش خود را برای بازگرداندن اسیران از نوار غزه به کار خواهد گرفت.

وی با مطرح کردن تهدیدهای توخالی افزود: حماس می‌خواهد که ارتش وارد غزه نشود و زیربناهای آن را ویران نکند، اما این چنین نخواهد بود.

این وزیر صهیونیست ادامه داد: یکی از ماموریت‌های ما آزاد کردن اسرا است؛ چراکه بیش از ۲۰۰ نفر به اسارت گرفته شده‌اند،. ما باید یک فرمول انسانی بر اساس اصل اقدام بشردوستانه مقابل اقدام بشردوستانه پیاده کنیم و هر گونه کمک بشردوستانه مستلزم آزادی اسرا شده است.

نتانیاهو در جلسه امنیتی فوق‌العاده: برای تحقق یک هدف واحد تلاش می‌کنیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یک جلسه ارزیابی امنیتی با حضور وزیر جنگ و رئیس ستاد ارتش تأکید کرد که آنها با هم برای تحقق یک هدف واحد تلاش می‌کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه رأی الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه ارزیابی امنیتی با یوآو گالانت، وزیر جنگ و هرتزی هالوی، رئیس ستاد ارتش گفت: ما برای انجام ارزیابی امنیتی اینجا هستیم. ما از یکدیگر و از ارتش اسرائیل و سربازان و فرماندهانمان حمایت می‌کنیم. می‌خواهم شهروندان اسرائیل مسئله دیگری را بدانند. ما تصمیمات را در اینجا و در کابینه امنیتی با توافق می‌گیریم. ما با مسئولیت زیاد و آگاهی عمیق تصمیماتمان را اتخاذ می‌کنیم. در کنار یکدیگر می‌جنگیم و در کنار هم پیروز خواهیم شد. ما با هم برای تحقق یک هدف واحد تلاش می‌کنیم و آن نابودی حماس است.

یوآو گالانت نیز گفت: من در روزهای اخیر بازدیدهایی از تمام مناطق داشته و با سربازان نیروی زمینی، دریایی و هوایی در شمال و سربازان ذخیره دیدار کردم. تمام این سربازان بسیار متعهد به انجام وظایف خود هستند. منظور من از جزءترین سرباز گرفته تا رئیس ستاد ارتش است که طی جنگ بسیار خوب عمل کردند و آماده ادامه آن هستند.

وی گفت: ما از تشکیل کابینه جنگ استقبال می‌کنیم. این نعمتی برای اسرائیل و مردم آن است. این مسئله پیام وحدتی برای همگی ما و دشمنانمان قبل از مراحل دشواری است که در جنگ در انتظار ماست.

هرتزی هالوی نیز گفت: ما در جنگ هستیم. من نیروهای اسرائیل را بسیار آماده دیدم. ما اینجا تمام مسائل پیچیده را بررسی می‌کنیم. رهبری سیاسی و فرماندهی ارتش مذاکرات مهمی را برگزار می‌کنند. ما تنها به دنبال یک چیز هستیم و آن امنیت اسرائیل است.

شهادت ۳ رزمنده دیگر حزب‌الله

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد ۳ رزمنده این جنبش هنگام انجام وظیفه جهادی در جنوب لبنان به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش حزب‌الله لبنان، صبح و بامداد امروز (سه‌شنبه)، از شهادت ۳ رزمنده دیگر خود خبر داد.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد «علی عدنان ارطیل»، «ابراهیم محمد قشمر» و «مرتضی الحسینی» هنگام انجام وظیفه جهادی به شهادت رسیده‌اند.

براساس گزارش منابع خبری، تعداد شهدای مقاومت اسلامی لبنان از ابتدای جنگ «طوفان الاقصی» تاکنون به ۳۱ شهید رسیده است.

ماکرون: اسرائیل در جنگ با تروریسم تنها نیست

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه امروز (سه‌شنبه) در سفر به تل‌آویو بر همبستگی پاریس با رژیم صهیونیستی در جنگ با فلسطینیان تأکید کرد و از حزب‌الله و حماس به عنوان گروههای تروریستی یاد کرد و گفت: «اسرائیل در جنگ با تروریسم تنها نیست».

حملات خمپاره‌ای قسام به ارتش صهیونیستی

حملات گردان‌های قسام با خمپاره با عیار سنگین به مکان استقرار نیروها و جنگ‌افزارهای ارتش صهیونیستی در حومه غزه

در حال تکمیل…

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.