صفحه اصلی / اجتماعی / بخاطر ترتیب نمایش اسمم دلخور شدم / سیمرغ‌ها را به بازی‌های اغراق شده می‌دهند/ ویدئو

بخاطر ترتیب نمایش اسمم دلخور شدم / سیمرغ‌ها را به بازی‌های اغراق شده می‌دهند/ ویدئو

حامدمحمودی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با اینکه بازیگر نقش اول فیلم هستم اما اسمم در ردیف سوم نوشته شده و در جشنواره دیدم که اسمم بعد از نام روح الله زمانی ور تیتراژ کار درج شده دلخور شدم اما نه آنچنان. 

او درباره شرایط بازی در این فیلم هم توضیح داد: شرایط آب و هوایی لوکیشن کار بسیار سخت و چالش برانگیز بود بویژه پلانی که در آن من باید داخل آب خیلی سرد رودخانه می رفتم یا سکانسی که باید زیر باران قرار می گرفتم در کل باران از طریق آب پاش های آتش نشانی درست شده بود که بواسطه آن، کاراکتر بنده باید زیر آن باران مصنوعی در آن هوای سرد، خیس می شد.

وی خاطرنشان کرد: “ظاهر” اولین فیلم سینمایی من است که در آن نقش اصلی را برعهده دارم و این فیلم سبک متفاوت و خاصی از بازی را می طلبید؛ در واقع باید به سمت نابازیگری و یا هایپر رئال می رفتم، سبکی که در مقابل اُوراَکت و اغراق شده در سینمای ایران، آنچنان مورد اقبال قرار ندارد. به خصوص که در جشنواره، جوایز به بازی‌های اغراق شده می‌رسد.

وی درباره برنامه‌های آینده خود نیز گفت: دوست دارم یک مدرسه بزرگ بازیگری تاسیس کنم و در آن براساس متدهایی که آموخته ام و پژوهش هایی که پشت سر گذاشته ام شیوه تربیتی خوبی را به بچه ها بیاموزم .

وی ادامه داد: پس از اکران کار ظاهر با یکسری نقدها مواجه شدم از جمله اینکه این بازیگران چه کسانی هستند؟ سینمای ایران چقدر بی در شده که هر کسی داخلش می آید! در کل در اینجا باید بگویم به هرحال هر کسی روزی از یک جایی شروع می کند و از یک مسیری وارد سینما شود و چرخ سینمای کشور تا ابد که نمی تواند صرفا با عده ای از افراد بچرخد و چه بخواهیم ویا چه نخواهیم سینمای نا به افراد جدید نیاز دارد.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.