صفحه اصلی / اجتماعی / تامین لوازم التحریر برای ۳۲۴۸دانش آموز تحت پوشش خیریه نیکان ماموت

تامین لوازم التحریر برای ۳۲۴۸دانش آموز تحت پوشش خیریه نیکان ماموت

دانستنی نیوز مدیر عامل موسسه خیریه نیکان ماموت از آمادگی این موسسه جهت توزیع بسته‌های لوازم التحریر برای دانش آموزان مشتاق به تحصیل تحت پوشش موسسه در شهریور ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین ، نازک فردوس، مدیرعامل موسسه خیریه نیکان ماموت با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور اظهار کرد: موسسه خیریه نیکان طبق رسالتی که بر عهده دارد شاخه‌های فعالیت خود را به هفت شاخه تقسم کرده که یکی از مهمترین شاخه های آن حمایت تحصیلی از دانش آموزان و دانشجویان مشتاق به تحصیل است. کسانی که آینده سازان جامعه هستند اما توان پیمودن راه را به تنهایی ندارند. حمایت از آنها قلبی سرشار از عاطفه انسانی می‌طلبد و وظیفه‌ای خطیر بر دوش همه ماست.

وی خاطرنشان کرد: امسال که دانش آموزان پس از گذراندن ۲ سال پاندمی کرونا و شرایط درس خواندن در منزل به مدارس باز می‌گردند، نیاز به کیف نو و لوازم التحریر بیشتری دارند. ما در خیریه نیکان ماموت با برپایی کمپینی تحت عنوان #مهر_مهربانی_می_خواهد  اقدام به جمع آوری کم‌های مردمی جهت تهیه کیف نو و لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان مشتاق به تحصیل نمود.

جمع آوری ۶۰۰میلیون تومان کمک مردمی جهت تامین لوازم التحریردرخیریه نیکان

مدیر عامل خیریه نیکان ماموت افزود: خوشبختانه همدلی و سخاوت مردم عزیزمان به قدری بود که توانستیم بیشتر از حد تصور و بیشتر از آنچه برنامه ریزی کرده بودیم، لوازم التحریر خریداری کرده و به تعداد بیشتری از دانش آموزان در اقصی نقاط ایران عزیزمان کمک کنیم. این کمپین که در ابتدا برای ۲ هزار ۲۴۸ دانش‌آموز پیش بینی شده بود. با جمع آوری مبلغی حدود ۶۰۰ میلیون تومان توانست برای تعداد ۳۲۴۸ دانش آموز کیف نو و لوازم التحریر مورد نیاز را فراهم نماید.

گفتنی است خیرین و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به وبسایت موسسه خیریه نیکان ماموت با این موسسه و اقداماتی که تا کنون انجام داده است، آشنا شوند و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تهیه و پخش بسته های لوازم التحریر و کیف نو به ۳۲۴۸ دانش آموز مشتاق به تحصیل تحت پوشش با شماره ۲۲۱۷۶۰۰۱-۰۲۱ تماس، یا شبکه های اجتماعی به آدرس @nikancharity مراجعه نمایید.

 

 

 


لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=129457

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.