صفحه اصلی / اجتماعی / خاطره جالب بازیگر نیسان آبی: سر صحنه از الاغ ها میترسیدم… باید شیر میدوشیدم/ قیمتم بالاست ولی فالوئر بالایی ندارم!/ ویدئو

خاطره جالب بازیگر نیسان آبی: سر صحنه از الاغ ها میترسیدم… باید شیر میدوشیدم/ قیمتم بالاست ولی فالوئر بالایی ندارم!/ ویدئو

این بازیگر که در حاشیه جشنواره فیلم فجر با خبرفوری گفتگو کرد، در بخشی از مصاحبه گفت: “در فیلم شه سوار سکانس‌هایم بیشتر حسی بود و خیلی سخت؛ نزدیک شدن به چنین کاراکتری که دامداری دارد و باید غم و شادی را مدیریت کند، کار را سخت می‌کرد و البته لذت‌بخش.”

او با بیان خاطراتش توضیح داد: “چالش کار برام اینجا بود که نمی‌توانستم به الاغ‌ها نزدیک بشوم و می‌ترسیدم. هر بار که سطل می‌گذاشتیم من شیرشان را بدوشم به محض اینکه پا را بلند می‌کرد می‌ترسیدم و فرار می‌کردم. به همین دلیل گرفتن این سکانس خیلی زمان برد.”

این بازیگر در بخش دیگری از گفتگو یادآور شد: “به نظر من اجتماعی بودن، بداهه‌پرداز بودن، طناز بودن سرخوشی داشتن و یک مقدار تمرکز داشتن می تواند یک کمدین قوی از آدم بسازد.”

او خاطرنشان کرد: فیدبک‌هایی که من از نیسان آبی گرفتم، همان اندازه از زیرخاکی گرفتم و همان اندازه از سال‌های دور از خانه گرفتم و از زیرخاکی کمی بیشتر…

وی در توضیح حضورش در شبکه‌های اجتماعی، اظهارداشت: فضای مجازی را دوست دارم چون می‌توانم ارتباط زیادی با دیگران برقرار کنم به لحاظ اینکه خبررسانی‌هایی می‌توان انجام داد و کارهایی که دارم را منتشر کنم ببینند ولی اینکه شبانه روز درگیر آن باشم، دوست ندارم. فالوئر چندانی هم ندارم باوجود اینکه خیلی به من پیشنهاد می‌شود برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام اقدام کنم یا فالوئر بخرم ولی دنبال این قضیه نبودم. 

او تاکید کرد: من قیمتم بالاست ولی فالوئر چندانی ندارم. فالوئر من همان ۶۰، ۷۰ میلیون نفری هستند که زیرخاکی را نگاه می کنند

وی درباره بازتاب حضورش در تلویزیون هم توضیح داد: من دارم تلویزیون بازی می‌کنم ولی منفور نشدم بستگی به اثر دارد که چه رویکردی در مخاطب ایجاد کند.

او همچنین بیان کرد: برای مافیا به من پیشنهاد شد ولی قبول نکردم دوست ندارم، برایم خوشایند نیست وقتی مخاطب در حال تماشای سکانس از “جاندار” هست که من یک شخصیت تراژیک را بازی می‌کنم این در ذهن مخاطب زنده شود که گیتی قاسمی همان شخص است که گفتند شب شد مافیا بیدار شود و … تخصصی هم در این زمینه ندارم.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.