صفحه اصلی / ورزشی / خیز برای کسب ۴ سهمیه پارالمپیک

خیز برای کسب ۴ سهمیه پارالمپیک

دانستنی آنلاین: مربی تیم ملی تیراندازی معلولان با اشاره به آمادگی برای مسابقات جهانی استرالیا گفت: دنبال کسب ۴ سهمیه دیگر تیراندازی در ماده‌های تفنگ و تپانچه هستیم.

خیز برای کسب ۴ سهمیه پارالمپیک

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، زینب علی اکبری در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیراندازان معلول برای شرکت در مسابقات جهانی استرالیا اظهار کرد: مسابقات جهانی پاراتیراندازی از ۱۸ مهر در استرالیا آغاز می‌شود که تیم ما متشکل از ساره جوانمردی، سمیرا ارم، رقیه شجاعی، محمدرضا میرشفیعی و مهدی زمانی برای شرکت در این مسابقات ۱۶ مهر راهی استرالیا می‌شود. در این مسابقات سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در دو ماده تفنگ و تپانچه توزیع می‌شود که تیم ایران پیش از این موفق به کسب ۴ سهمیه توسط ساره جوانمردی (تپانچه بادی ۱۰ متر)، سمیرا ارم (تپانچه خفیف ۵۰ متر)، مهدی زمانی (تپانچه خفیف ۵۰ متر) و محمدرضا میرشفیعی (تپانچه بادی ۱۰ متر) شده و به دنبال کسب ۴ سهمیه دیگر توسط رقیه شجاعی در تفنگ ایستاده و درازکش و ۳ سهمیه دیگر در تپانچه بادی ۱۰ متر و خفیف ۵۰ متر هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل فشنگ تیراندازان برای شرکت در مسابقات جهانی مرتفع شده است یا خیر؟ خاطرنشان کرد: خوشبختانه در اردوی پایانی که وصل به اعزام است، تجهیزات لازم در اختیار تیراندازان گذاشته شد و فعلا کمبودی از نظر فشنگ نداریم. ضمن این که چون در ماده تفنگ نیاز به تجهیزات بیشتری داریم و حمل آن برای تیراندازان معلول سخت است ترجیح می‌دهیم بیشتر به دنبال کسب سهمیه در تپانچه باشیم تا تفنگ.

علی‌اکبری پیرامون این پرسش که در چه ماده‌ای بیشتر امید به کسب مدال دارید، افزود: با توجه به این که تیراندازان معلول نزدیک به یکسال است که در هیچ تورنمنت برون مرزی شرکت نکرده‌اند پیش‌بینی مدال کار سختی است. هرچند هدف اصلی ما در استرالیا بیشتر کسب سهمیه است تا مدال، اما به کسب مدال نیز امیدواریم.

وی در پایان گفت: برای آماده‌سازی تیم پاراتیراندازی برای شرکت در مسابقات جهانی استرالیا ۴ مرحله اردو پیش‌بینی شده بود که در حال حاضر تیم در شرایط بسیار خوبی بسر می‌برد و و امیدوار به کسب بهترین نتیجه در استرالیا هستیم.

این مطالب را نیز ببینید!

پنالتی کابوس فرانسوی‌ها؟

امشب قهرمان جام جهانی مشخص خواهد شد و آرژانتین و فرانسه هر دو به دنبال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.