صفحه اصلی / اخبار / پرسپولیس-النصر؛ پرسپولیس امیدوار به پیروزی

پرسپولیس-النصر؛ پرسپولیس امیدوار به پیروزی

دانستنی نیوز: در حساس‌ترین دیدار برای نمایندگان ایران، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میزبان النصر است. دیداری که حواشی آن از روز قبل و با آمدن رونالدو و یارانش به ایران آغاز شده و احتمالا تا ساعاتی پس از پایان بازی نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش دانستنی نیوز؛ هر چند در مراسم استقبال از تیم النصر صحنه‌های رخ داد که به مذاق برخی خوش نیامد اما باید در نظر داشت که این علاقه به ستاره‌هایی مانند رونالدو و مسی در همه‌جای دنیا وجود دارد و در ذات هواداری است.

النصر با یک دو جین ستاره پا به تهران گذاشته و از بازیکنانی چون کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، مارسلو برزوویچ، تالیسکا، آمریک لاپورت و اوتاوویو بهره می‌برد. رونالدو بهترین بازیکن فصل النصر بوده و با وجود ۳۸ سالگی در صدر جدول گلزنان و پاس گل‌های لیگ حرفه‌ای عربستان قرار دارد.

النصر لیگ را به خوبی شروع نکرد و متحمل ۲ شکست شد. البته بعد از آن به ۴ پیروزی دست یافت و هم‌چنین با پیروزی برابر شباب الاهلی در پلی‌آف لیگ قهرمانان به مرحله گروهی رسید. النصر در لیگ عربستان با ۱۲ امتیاز در رده ششم قرار دارد.

در سوی دیگر پرسپولیس قرار دارد که تعداد زیادی از ستاره‌های ملی‌پوش ایران را در اختیار دارد. علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری، مهدی ترابی، میلاد سرلک در کنار بازیکنانی مانند سعید صادقی، محمد عمری و دانیال اسماعیلی‌فر برای هر تیمی در آسیا خطرناک هستند. پرسپولیسی‌ها با ۳ برد و یک مساوی از ۴ دیدار، با ۱۰ امتیاز صدرنشین است. پرسپولیس که به دلیل محرومیت نمی‌تواند از حضور تماشاگرانش بهره ببرد، تاکنون دو بار در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ به فینال لیگ قهرمانان رسیده که در سال ۲۰۲۰ با برتری برابر النصر در ضربات پنالتی به این مهم دست یافت.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: قبل از هر چیز به تیم خوب النصر و ستاره‌هایش خوش‌آمد می‌گویم. خوشحالیم از این که می‌توانیم میزبان این تیم بزرگ باشیم و ناراحتیم که این بازی بزرگ بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

او افزود: متاسفانه اتفاقاتی قبلا افتاده و باعث شده که تیم ما محروم از تماشاگر باشد. ما خیلی دوست داشتیم این بازی با حضور هواداران باشد. جای آن‌ها واقعا خالی است. با حضور آن‌ها می‌توانستیم بازی بهتری به نمایش بگذاریم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاده است.

همچنین لوئیس کاسترو، سرمربی النصر، در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: این اولین بازی ما در لیگ قهرمانان آسیاست که بازی راحتی نیست. تیم بسیار بزرگی را برای رقابت مقابل‌مان داریم. ما دو تیمی هستیم که در گروه قوی هستیم و در نتیجه آماده یک مسابقه بزرگ برای بازی هستیم. خودمان را برای بازی آماده کردیم. کمی خسته هستیم به خاطر این که در لیگ برتر بازی داشتیم اما آماده دیدار با پرسپولیس هستیم.

سرمربی النصر در پاسخ به این سوال که اسامی پنج بازیکن خارجی تیمش برای حضور مقابل پرسپولیس مشخص شده است؟ گفت: ما ۱۲ بازیکن خارجی داریم که برخی از آن‌ها در پروسه ریکاوری هستند. تیم کمی خسته است. ما ۷ بازیکن آوردیم که اگر بازیکنی مصدوم شد بتوانیم جایگزین کنیم. هنوز پنج بازیکن خارجی‌مان نهایی نشده است.

این مطالب را نیز ببینید!

کدام یک از چهره‌های شاخص به مجلس دوازدهم راه نیافتند؟

به گزارش دانستنی نیوز، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ساعت ۲۴ جمعه ۱۱ اسفند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.