صفحه اصلی / اجتماعی / خیلی به آینده اقتصادی کشور امیدوارم/ مبنای اقتصادی برای افزایش قیمت ارز وجود ندارد/ تلخ‌ترین لحظه زندگی‌ام از دست دادن دخترم بود/ وقت نمی‌کنم کتاب بخوانم

خیلی به آینده اقتصادی کشور امیدوارم/ مبنای اقتصادی برای افزایش قیمت ارز وجود ندارد/ تلخ‌ترین لحظه زندگی‌ام از دست دادن دخترم بود/ وقت نمی‌کنم کتاب بخوانم

علی بهادری جهرمی، با حضور در هولدینگ خبرفوری، در خصوص وضعیت اقتصادی کشور اظهار کرد: امروز اگر به شاخص‌های کلان اقتصادی کشور نگاه کنید می‌بینید زیرساخت‌ها برای رشد آتی در حال آماده شدن هستند. نمی‌گویم امروز مشکلات برطرف شده است اما زیرساخت‌های اقتصادی در حال اصلاح شدن است. مبنای اقتصادی برای افزایش قیمت ارز وجود ندارد، درآمدهای ارزی ما مستمر در حال افزایش است و تولید هم رو به افزایش است و تورم هم رو به کاهش.

از تجارب حوادث سال گذشته باید استفاده کنیم

سخنگوی دولت در خصوص وقایع سال گذشته تصریح کرد: نگاه من در ماجرای مهسا امینی این بود که فعلا در حد اطلاعات موجود و عکس‌های موجود منتشر شوند و بعد به مرور زمان اطلاعات کامل‌تر شوند، اما برخی معتقد بودند باید کار کارشناسی تمام شود و بعد اطلاع‌رسانی شود. از تجارب حوادث سال گذشته باید استفاده کنیم و نقاط ضعف را برطرف کنیم و ارتباط مستمر حاکمیت و مردم را با هم بیشتر تجربه کنیم.

تلخ‌ترین لحظه زندگی‌ام از دست دادن دخترم بود

بهادری جهرمی در پاسخ به اینکه با وجود مشغله کاری زیاد، فرصتی هم برای خانواده دارد یا نه، گفت: من و همسرم هر دو نسل جوان هستیم و حرف یکدیگر را می‌فهمیم. همسرم کارهای خانه را بیشتر مدیریت می‌کنند چراکه من نمی‌توانم وقت بگذارم و هم حتی بخشی از کارهایی که من باید انجام دهم را پشتیبانی می‌کنند.

بهادری جهرمی با بیان اینکه «تلخ‌ترین لحظه زندگی‌ام از دست دادن دخترم بود»، در خصوص بهترین لحظات زندگی‌اش نیز گفت: از لحظات شیرین زندگی‌ام، غیر از ازدواج می‌توانم به سفر حج با همسرم اشاره کنم.

وی افزود: با بچه‌هایم ارتباط نزدیکی دارم و رفیق هستم. وقتی تدریس را شروع کردم عموم دانشجویان از من بزرگ‌تر بودند. معلمی فضای گرم و دوستانه‌ای است که سیر رشد دانشجو را می‌بینید.

چندان وقت نمی‌کنم کتاب بخوانم اما مدام گزارش می‌خوانم

وی در رابطه با آخرین فیلمی که دیده، افزود: آخرین فیلم ایرانی که دیدم فیلم «چپ، راست» بود، از این فیلم بیشتر می‌توانید به دولت متلک بیندازید؟ ولی دولت به این فیلم مجوز می‌دهد و پخش می‌کند.  ظرفیت پذیرش نگاه متفاوت خودش یک فرهنگ است. چندان وقت نمی‌کنم کتاب بخوانم اما مدام گزارش می‌خوانم.

گفتگو علی بهادری جهرمی با امید ملایی را ببینید.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}

 

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.