صفحه اصلی / اجتماعی / ضرورت اصلاح ساختار در شهرداری

ضرورت اصلاح ساختار در شهرداری

دانستنی آنلاین:میرلوحی با تأکید بر ضرورت اصلاح ساختار در شهرداری گفت: مدیران و غیر مدیران زیادی در شهرداری حقوقی بالاتر از حناچی دارند و نظام پرداخت‌ها استاندارد نیست.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬از فارس،محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در مورد حقوق بالاتر برخی از مدیران شهری نسبت به شهردار تهران اظهار داشت: نظامات پرداختی شهرداری و سلسله‌مراتب آن باید از نو مورد دقت قرار گیرد چراکه تفاوت میان حقوق‌ها در سیستم و عدم تعادل در پرداخت‌ها زیاد است.

وی افزود: دو نفر ممکن است در یک اداره،‌ در یک بخش و در یک  اتاق کار مشابهی انجام دهند، ولی فاصله دریافتی و حقوق آنها زیاد باشد که این مسئله ضرورت اصلاح ساختار و کارسنجی را نشان می‌دهد.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: پیروز حناچی ، شهردار تهران گزارش خوبی از اصلاح ساختار به شورای شهر ارائه داده و اگر این مسئله انجام شود قطعا این مشکل نیز رفع خواهد شد.

میر لوحی تصریح کرد: متأسفانه به غیر از مدیرانی که حقوق بالاتر از شهردار دارند، غیرمدیرانی هم داریم که پرداختی آنها بسیار بالا بوده و هیچ استانداردی ندارند.

میرلوحی تأکید کرد: شورای شهر تصمیم و اراده‌ زیادی برای اصلاح ساختار دارد، ولی متأسفانه فضا و شرایط اقتصادی به صورتی است که هر اقدام ما را مانع می‌شوند و می‌گویند به دلیل شرایط اقتصادی ملاحظه کنید، البته ما تصمیم داریم برای عدالت و کارآمدی سازمان اقداماتی انجام دهیم.

وی در مورد حقوق شهردار تهران گفت: حناچی حقوقی حدود ۱۳ میلیون تومان دارد و بسیاری از شهردار حقوق بالاتری دریافت می‌کنند.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.