صفحه اصلی / سینما و تئاتر / فروش بیش از ۱.۲میلیارد ریال بن کتاب در چند روز اول نمایشگاه بزرگ کتاب سمنان

فروش بیش از ۱.۲میلیارد ریال بن کتاب در چند روز اول نمایشگاه بزرگ کتاب سمنان

فروش بیش از ۱.۲میلیارد ریال بن کتاب در چند روز اول نمایشگاه بزرگ کتاب سمنان

نمایشگاه کتاب سمن

ایسنا/سمنان معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از فروش بیش از یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال بن کتاب به مراجعان خبر داد.

سیما رجبی امروز در حاشیه برپایی هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان اظهار کرد: در سه روز اول فعالیت هفدهمین نمایشگاه کتاب سمنان این مقدار بن از طریق شعبه بانک شهر در اختیار خریداران کتاب قرار گرفته است.

وی با اشاره به تخفیف حداقل ۳۰ درصد در نمایشگاه کتاب سمنان اظهار داشت: از این رقم ۲۰ درصد از طریق بن کتاب و بقیه توسط متصدی غرفه ها تعلق می گیرد.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از مراجعین نمایشگاه کتاب سمنان خواست قبل از مراجعه به غرفه ها برای برخورداری از تخفیف ۲۰ درصد بن کتاب را از شعبه فعال بانک شهر تهیه نمایند.

وی از ۱۲۲ غرفه در نمایشگاه کتاب بزرگ سمنان خبر داد و از مردم و دوستداران کتاب خواست در فرصت باقیمانده با حضور در این نمایشگاه و رویداد مهم فرهنگی با آخرین تازه های نشر و آثار منتشره ناشران کشوری آشنا شوند.

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان یادآوری کرد: ۱۶۶ ناشر از سراسر کشور با عرضه بیش از ۶۲ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب استان سمنان حضور دارند.

رجبی خاطرنشان کرد: برنامه‌های جنبی مختلفی نیز پیش‌بینی شده که هر روزه و در طول برگزاری این نمایشگاه اجرایی خواهند شد.

هفدهمین نمایشگاه کتاب سمنان تا دوم دی ماه صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ بر روی بازدید کنندگان گشوده است.

انتهای پیام

این مطالب را نیز ببینید!

زخم کاری فیلترینگ بر پیکر کسب‌وکارهای اینستاگرامی

اگر چه رسانه‌های اجتماعی با هدف سرگرمی و ایجاد شبکه ارتباطی افراد در سراسر دنیا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.