صفحه اصلی / اجتماعی / هرجا می روم، می‌گویند قصه کمدی بده!/ بها دادن به جزئیات از شاخصه های حرفه ای اصغر فرهادی است/ ویدئو

هرجا می روم، می‌گویند قصه کمدی بده!/ بها دادن به جزئیات از شاخصه های حرفه ای اصغر فرهادی است/ ویدئو

کاوه سجادی حسینی  درباره تازه‌ترین اثرش گفت: فیلم “نبودنت” اثری بود که تولیدش برایم با چالش و سختی همراه بود در واقع از سال ۹۶ نگارش کار را شروع کردیم و بدنبال ساخت آن بودیم که نشد کار را وارد مرحله تولید کنیم و فیلم بی سر را ساختم تا اینکه در سال ۱۴۰۰ با توافق با یک سرمایه گذار بالاخره نبودنت وارد مرحله تولید شد.

وی توضیح داد: فیلم نامه های کمدی بیشتر و بهتر می توانند سرمایه گذار را برای تولید به خود جذب کنند در واقع هم اکنون هر جا می روم و فیلمنامه خود را ارائه می کنم به من می گویند فیلمنامه خوب است اما قصه کمدی ندارید؟ اگر چه اتفاقا فیلمنامه کمدی نیز داریم و با سرمایه گذاری صحبت کرده ایم و اگر توافق صورت بگیرد کار را وارد مرحله تولید خواهیم کرد.

او که در فیلم فروشنده دستیار اصغر فرهادی بوده بیان کرد: استمرار داشتن و مومن بودن به کار در کنار بها دادن به جزئیات از شاخصه های کاری و حرفه ای اصغر فرهادی است که بارها سعی کرده ام همچون او به جزئیات قصه در حین ترسیم نمودن آن توجه کنم در کل فرهادی کسی است که رویای گرفتن اسکار را به واقعیت تبدیل کرد .

وی درباره فعالیت‌های فعلی خود نیز یادآور شد: هم اکنون فیلمنامه یک سریال جنایی-عاشقانه رابه کمک سهند خیرآبادی که از کارگردانان و نویسندگان خوب تئاتر است به رشته تحریر درآورده ام هم اکنون  در تلاشیم تا این اثر را نیز که ماجرای آن در شمال کشور می گذرد به تولید برسانیم.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.