صفحه اصلی / ورزشی / مدرک تصویری علیه بیرانوند به فدراسیون رسید

مدرک تصویری علیه بیرانوند به فدراسیون رسید

دانستنی آنلاین ،فیلم مدرک تصویری علیه بیرانوند به دست مسئولان باشگاه تراکتورسازی رسیده و در صورت ارسال به فدراسیون می‌تواند محرومیت سنگینی برای این بازیکن تعیین کند.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین ، تماشاگران تراکتورسازی از حرکت نامتعارف دروازه بان تیم پرسپولیس فیلمی تهیه کردند تا آن را با عنوان مدرک تصویری علیه بیرانوند به فدراسیون برسانند.

هواداران تراکتور با ارسال یک فیلم کوتاه دوازده ثانیه‌ای از حاشیه بازی این تیم مقابل پرسپولیس از مدیران باشگاه تراکتور خواستند از علیرضا بیرانوند به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کنند.

لازم به ذکر است، در این فیلم بیرانوند در واکنش به هواداران تراکتور دست به حرکت غیرمتعارفی می‌زند.

‌باشگاه تراکتور قصد دارد این فیلم که البته در فضای مجازی هم پخش شده را به کمیته‌های قضائی فدراسیون بفرستد.

 

مدرک تصویری علیه بیرانوند باعث محرومیت وی می‌شود

 

در ادامه لازم به ذکر است، از آن جایی که بیرانوند محرومیت تعلیقی دارد و به او اعلام شده بود در صورت بد رفتاری، محروم می‌شود، این فیلم کوتاه از لحظه خروج بیرانوند از محوطه چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز می‌تواند برای پرسپولیس دردسر درست کند.

هم‌چنین براساس این گزارش گفتنی است، این مسابقه که در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار شد، با پیروزی یک بر صفر تراکتورسازان همراه بود و گلی که بیرانوند از فاصله دور دریافت کرد می‌تواند یکی از دلایل عصبانیت وی باشد.

 

 

این مطالب را نیز ببینید!

پنالتی کابوس فرانسوی‌ها؟

امشب قهرمان جام جهانی مشخص خواهد شد و آرژانتین و فرانسه هر دو به دنبال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.