صفحه اصلی / اجتماعی / هشدار دادستانی پردیس به مدیران اهمال کار

هشدار دادستانی پردیس به مدیران اهمال کار

دانستنی آنلاین:دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس گفت: مدیر یک اداره اگر تخلفات زیرمجموعه‌اش را گزارش نکند و جرمی کشف شود بر طبق قانون خود مسئول مجازات می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین،علیرضا آغاجاری درباره وضعیت ساخت و ساز‌های غیرمجاز و برخورد دستگاه قضا با مدیران اهمال‌کار، اظهار کرد: طبق قانون ۶۶۶ تعزیرات حکومتی، اگر مدیر یا مسئول اداره‌ای متوجه تخلف زیر مجموعه و یا کارمندانی که تحت نظارتشان هستند بشود، باید بلافاصله مراتب را به دادستانی گزارش کند.

وی گفت: مسئول اداره اگر این تخلفات را گزارش نکند و جرمی کشف شود بر طبق قانون خود مسئول مجازات می‌شود.

آقاجاری افزود: این مورد در قانون آمده و طی جلسات مختلف این هشدار را به مسئولان داده‌ایم که مراقبت بیشتری درباره فعالیت زیر مجموعه‌هایشان داشته باشند، زیرا در تمام ساخت و ساز‌های غیرمجازی که صورت می‌گیرد مالکان ادعا می‌کنند هزینه‌هایی را پرداخت کرده‌اند، اما تمایلی به حضور و شهادت ندارند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس ادامه داد: در این مسئله باید جدی وارد شویم، زیرا فردی که اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز می‌کند، به طور حتم در برخی ادارات چراغ سبزی دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه چراغ سبز برخی از مسئولان سبب شده این جرائم و تخلفات صورت بگیرد، بیان کرد: به روسای ادارات تذکر دادیم که اگر اطلاع داشته باشند و گزارش نکنند طبق قانون، مجازات حبس و انفصال از خدمات دولتی در انتظارشان خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس درباره نتیجه پرونده برج‌های ۱۴ طبقه بومهن نیز گفت: پرونده تخریب این برج‌ها برای شهرداری بومهن هزینه زیادی را در بر دارد و یکی از بانک‌ها که شریک این برج بوده، این بنا را توقیف کرده است.

وی افزود: سازنده‌ها وام‌های کلانی را بدون پشتوانه دریافت کردند که بازپرداختی هم نداشته و به همین دلیل بانک نیز در این زمینه اجراییه‌ای صادر کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس ادامه داد: صحبتی با بانک داشتیم تا از طریق فروش مصالح و آهن‌های برج، طلب خود را وصول کند که تاکنون موفق به نتیجه نشده‌ایم.

وی درباره قطعی بودن این تخریب و یا ادامه ساخت و ساز آن بیان کرد: حکم تخریب این برج صادر شده، اما مالکان نیز اعتراضی در این زمینه به مرجع اعتراض نیز دیوان عدالت کشور نداشتند.

روشنایی و آنتن‌دهی موبایل در آزادراه تهران_پردیس

آقاجاری درباره آزادراه تهران – پردیس و افتتاح روشنایی طول محور گفت: روشنایی آزادراه تهران – پردیس قرار بود تا پایان شهریور افتتاح شود، اما به دلایلی حساب شرکت آزاد راه مسدود شده، اما اتفاقات خوبی در حال انجام است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس اضافه کرد: عزم راسخی در اتمام این پروژه وجود دارد و موارد لازم در دست اقدام است و امیدواریم به زودی شاهد روشنایی آزادراه تهران-پردیس باشیم.

وی افزود: در مرحله دوم چهار تونل این آزاد راه که فاقد آنتن‌دهی تلفن‌های همراه است باید با نصب دکل‌های مخابرات آنتن‌دهی کامل داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس ادامه داد: در حال حاضر در این تونل‌ها آنتن‌دهی نداریم در صورتی که در زمان بروز تصادف راننده باید ارتباط خود را از طریق تلفن همراه برقرار کند.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.