صفحه اصلی / آموزش عالی / پاسخ سخت و کوبنده در راه است

پاسخ سخت و کوبنده در راه است

به گزارش دانستنی نیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند که دشمن صهیونیستی با ادامه جنایات علیه مسجد الاقصی و تعرض به مصلای باب الرحمه با آتش بازی می‌کند و به دنبال تغییر هویت اسلامی قدس و پیاده کردن بخشی از برنامه‌های یهودی‌سازی خود است که به یاری خداوند این برنامه‌ها هرگز عملی نخواهد شد.

این گروه‌ها پس از پایان نشست دوره‌ای خود در شهر غزه عموم فلسطینیان را به حضور گسترده در مسجد الاقصی به منظور به شکست کشاندن طرح‌های شوم اشغالگران برای سیطره بر مسجد الاقصی و تقسیم زمانی و مکانی آن فراخواندند.

گروه‌های فلسطینی با اشاره به اینکه مسئله اسرا در رأس اولویت‌های مقاومت قرار دارد، تاکید کردند که سیاست اهمال پزشکی که دشمن صهیونیستی در حق اسیر خضر عدنان و اسیر ولید دقه در پیش گرفته، جنایتی خطرناک است.

آن‌ها برافراشتن پرچم رژیم صهیونیستی در مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل توسط نظامیان اسرائیلی را هم تجاوزی آشکار خوانده و تاکید کردند که چنین اقداماتی هرگز نمی‌تواند وضعیت اسلامی و تاریخی مقدسات فلسطین را تغییر دهد.

گروه‌های فلسطینی بیان کردند که عملیات‌های مقاومتی قهرمانانه در کرانه باختری و قدس ضعف و سستی رژیم موقت صهیونیستی در برابر ملت مبارز و مجاهد فلسطین را نمایان ساخت و قدرت این ملت برای شکست طرح‌های شوم دشمن را ثابت کرد.

این گروه‌ها تاکید کردند که تهدیدات دشمن به ازسرگیری سیاست ترور رهبران مقاومت هرگز نمی‌تواند به بهبود وجهه تخریب شده و جایگاه این رژیم که مقاومت آن را در هم شکسته، کمکی بکند و پاسخی که انتظار این رژیم را می‌کشد بسیار سخت و کوبنده خواهد بود.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.