صفحه اصلی / اجتماعی / پزشکی قانونی بازوی توانمند قوه قضائیه است

پزشکی قانونی بازوی توانمند قوه قضائیه است

دانستنی آنلاین:مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: یک سوم پرونده‌های تشکیل شده در قوه قضائیه نیازمند اظهارنظر کارشناسی پزشکی قانونی است، از این رو ما بازوی توانمند قوه قضائیه هستیم.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین،فروزش مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان تهران در مراسم معارفه خود گفت: خداوند را شاکرم که از این مقطع از زندگی توفیق دارم به مردم شریف استان تهران خدمت کنم.

فروزش خاطرنشان کرد: پزشکی قانونی بازوی توانمند قوه قضاییه است و با استفاده از علم پزشکی به کمک دستگاه قضایی میرود.

وی ادامه داد: یک سوم پرونده‌هایی که در قوه قضاییه تشکیل می شود از پزشکی قانونی نظرخواهی می‌شود و جالب است که ۹۹ درصد نظرات قوه قضاییه هم پذیرفته می شود.

مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان تهران گفت: استان تهران بیست درصد از حجم کار پزشکی قانونی کل کشور را انجام می دهد که نشان دهنده جایگاه ویژه کار پزشکی قانونی در استان تهران است.

فروزش گفت: سیاستهای کلی از سوی رئیس سازمان ترسیم شده که مهمترین آن تسریع در خدمت رسانی به مردم و در دسترس بودن خدمات است که به عنوان خط کشی آنها را دنبال می کنیم.

وی افزود: تلاش میکنیم بیش از گذشته به مردم خدمت رسانی کنیم و من معتقدم سازمانی می تواند بگوید موفق است که به صورت متوازن در همه حیطه های مسوولیتی عمل کند.

مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان تهران تصریح کرد: در سال‌های گذشته در برخی از حوزه‌ها به یک نقطه قابل قبول رسیده‌ایم و باید در حوزه نرم‌افزاری هم انرژی بیشتری بگذاریم تا کیفیت خدمات ارایه شده افزایش یابد.

فروزش گفت: به قطعیت میگویم که استان تهران یکی از محروم‌ترین استانها در بحث بودجه است و می‌خواهیم که مسئولین در این حوزه به استان تهران کمک کنند و مطمئنم باشند که ما شبانه روزی تلاش میکنیم وضعیت خوب امروز به وضعیت مطلوب تبدیل شود.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.