صفحه اصلی / سینما و تئاتر / پنج سنگریزه در بازار کتاب ایران

پنج سنگریزه در بازار کتاب ایران

پنج سنگریزه در بازار کتاب ایران

کتاب‌های نشر سنگ

مجموعه‌ جیبی «پنج نویسنده، پنج جایزه، پنج داستان» منتشر شد.

به گزارش ایسنا، این مجموعه که شامل پنج داستان کوتاه از نویسندگان برنده جایزه و زنده‌ امروز است، در نشر سنگ منتشر شده است.

در هر یک از جلدهای این مجموعه، داستانی از یکی از برگزیدگان جوایز داستان کوتاه جهان، در کنار معرفی کوتاهی از نویسنده و جایزه‌ مورد نظر آمده است.

«بدشانسی چیز تازه‌ای نیست» نوشته‌ خونو دیاز – برگزیده‌ جایزه «ساندی تایمز» – با ترجمه سینا ستوده در ۸۶ صفحه، «به دنبال چه‌گوآرا» نوشته‌ بن فونتین – برگزیده‌ جایزه‌ قلم «همینگوی» – با ترجمه آذین فراهانی در ۴۸ صفحه، «به سفیدی استخوان» نوشته‌ دیوید کنستانتین – برگزیده‌ جایزه‌ «بی‌بی‌سی» – با ترجمه سامان شهرکی در ۶۴ صفحه، «پارالاکس» نوشته‌ لیرد بارون – برنده‌ جایزه‌ «شرلی جکسون» – با ترجمه پریسا یزدی در ۷۲ صفحه و «زندگی با چشم‌های بسته آسان است» نوشته‌ دیوید کروز – برنده‌ جایزه‌ «فلانری اوکانر» – با ترجمه سحر رستگار ژاله در ۵۶ صفحه، این پنج کتاب هستند. قیمت مجموع پنج جلد این مجموعه‌ جیبی ۷۴ هزار تومان است.

«سنگریزه» عنوان کلی کتاب‌های جیبی نشر سنگ است که به گفته‌ ناشر با توجه به بالا رفتن قیمت کتاب و سایر مایحتاج مردم و پایین آمدن قدرت خرید، به صورت کم‌حجم و ارزان منتشر می‌شود تا امکان خریدن آن‌ها برای علاقه‌مندان به‌خصوص جوان‌ها و دانشجویان فراهم باشد و از این طریق، با نویسندگان و داستان‌های خوب حال حاضر دنیا آشنا شوند.

انتهای پیام

این مطالب را نیز ببینید!

زخم کاری فیلترینگ بر پیکر کسب‌وکارهای اینستاگرامی

اگر چه رسانه‌های اجتماعی با هدف سرگرمی و ایجاد شبکه ارتباطی افراد در سراسر دنیا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.