صفحه اصلی / اجتماعی / کدام اصلاح‌طلبان تاکنون برای مجلس ثبت نام کرده‌اند؟/ اصلاح طلبانی که خبر فارس را تکذیب کردند

کدام اصلاح‌طلبان تاکنون برای مجلس ثبت نام کرده‌اند؟/ اصلاح طلبانی که خبر فارس را تکذیب کردند

کمال‌الدین پیرمؤذن در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به مشارکت پرشور داوطلبان برای پیش ثبت نام انتخابات مجلس دوازدهم گفت: با توجه به بیانات رهبر انقلاب در ابتدای سال که چهار راهبرد مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت را بیان کردند، خیل عظیمی از دوست داران ایران اسلامی در پیش ثبت نام انتخابات سال جاری شرکت کردند.

وی افزود: بنده و هم فکرانم برای ایجاد تحول در حوزه تنقیح قوانین مجلس و بهبود فضای رشد و تولید کشور قصد ورود به انتخابات پیش رو داشته و امیدواریم بتوانیم اقداماتی مثبتی را در راستای بهبود زندگی و معیشت مردم انجام بدهیم.

پیرموذن در ادامه گفت: بنده از جامعه و افراد مختلف در نهادهای مختلف پالس های مثبتی را در این مرحله پیش ثبت نام در انتخابات دریافت کرده ام و به همه دوست داران ایران و جوانان و بانوانی که تا این لحظه در مرحله پیش ثبت نام شرکت نکرده توصیه می‌کنم ثبت نام خود را در حوزه های مختلف انتخابیه در کل کشور انجام بدهند.

وی تصریح کرد: بعد از این که اسامی نهایی کاندیدا ها مشخص شود، اصلاح طلبان در کل کشور با ژنرال های خود آرایش انتخاباتی خود را طراحی کرده و برای به دست آوردن ۱۷۰ کرسی نمایندگی مجلس در تمام حوزه های انتخابیه کشور تلاش خواهند کرد.

پیر موذن در ادامه با اعلام اسامی افرادی که تا این لحظه از طیف اصلاحات در پیش ثبت نام انتخابات شرکت کرده اند گفت: اغلب کارگزارانی ها و اعتمادی ها در انتخابات ثبت نام کرده اند. آقایان پزشکیان، مطهری، کواکبیان، حسین مرعشی، محسن هاشمی، مجید انصاری، طیب نیا، محجوب، پروانه مافی، زهرا ساعی، محمدعلی وکیلی، طیبه سیاوشی، الیاس حضرتی، سهیلا جلودار زاده و … تاکنون در پیش ثبت نام شرکت کرده و برای انتخابات ثبت نام کرده اند.

وی در ادامه گفت: از طیف اعتدالی ها و نمایندگان ادوار نیز طبق صحبتی که با آقای واعظی مسئول دفتر آقای روحانی داشتم، ایشان از برنامه داشتن و دغدغه داشتن برای انتخابات سخن به میان آورد. از جمع نزدیکان آقای روحانی نیز آقایان ربیعی، واعظی، نوبخت، شریعتمداری و … ثبت نام کرده اند.

پیرموذن خاطرنشان کرد: از نمایندگان ادوار نیز اسامی که تا این لحظه بنده شنیدم ثبت نام کردند؛ آقایان جعفرزاده ایمن آبادی، تاجگردون، قادر مرزی، محسن بیگلری، سبحانی فر، جواد هروی، جهانگیرزاده، یونس اسدی، علوی (نماینده سابق سنندج)، عزیزی(شیروان)، یوسف زاده، شاعری، حجت الاسلام برومند، باستانی، بختیاری، شریعتی(آبادان) و … نیز تاکنون ثبت نام کرده اند.

آذری جهرمی تکذیب کرد

آذری جهرمی خبر خبرگزاری فارس پیرامون حضور در انتخابات را تکذیب کرد.

الیاس حضرتی تکذیب کرد

الیاس حضرتی گفت: در انتخابات مجلس ثبت‌نام نکرده‌ام

به گزارش اعتمادآنلاین، الیاس حضرتی نماینده ادوار مجلس این خبر را تکذیب کرد و گفت که برنامه‌ای برای شرکت در انتخابات ندارد.

محسن هاشمی هم خبر فارس را تکذیب کرد

 محسن هاشمی به انصاف‌نیوز گفته که در انتخابات مجلس پیش‌ثبت‌نام نکرده است.

 حسین مرعشی هم خبر فارس را تکذیب کرد!

 دبیر کل حزب کارگزاران در گفتگو با ایلنا گفته که در انتخابات مجلس پیش‌ثبت‌نام نکرده است.

خبر فارس توسط واعظی هم تکذیب شد 

محسن هاشمی، محمدجواد آذری جهرمی، الیاس حضرتی، محمود واعظی و سید حسین مرعشی، خبر پیش‌ثبت‌نام در انتخابات مجلس را رسما تکذیب کردند

لیست تسنیم از اصلاح طلبانی که برای مجلس ثبت نام کرده اند

وزرا و کارگزاران دولت روحانی و برخی چهره‌هایی که ثبت‌نام کردند

محمود علوی وزیر اطلاعات دولت روحانی و پسرش محسن علوی نماینده سابق لامرد در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند.

محمدباقر نوبخت رئیس برنامه و بودجه دولت روحانی نیز در انتخابات ثبت‌نام کردند. جمشید انصاری هم در دولت روحانی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی بود که ثبت‌نام کرده است.

علی مطهری، حسین مظفر، مهدی کوچک‌زاده، حسن قشقاوی معاون سابق کنسولی وزارت خارجه، کمال‌الدین پیرموذن اصلاح‌طلب، علاءالدین بروجردی رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی، علی عباسپور طهرانی از نزدیکان جاسبی و مرحوم هاشمی رفسنجانی، سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر سابق جهادکشاورزی، فریده اولادقباد نماینده اصلاح‌طلب مجلس پیشین، حمیدرضا فولادگر و مسعود پزشکیان نماینده اصلاح‌طلب فعلی مجلس از دیگر افرادی هستند که در پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس ثبت‌نام کرده‌اند.

ادامه تکذیب خبر فارس در خصوص ثبت نام در انتخابات مجلس

به گزارش بامدادنو، طیبه سیاوشی، مجید انصاری، علی ربیعی، محمدرضا عارف، کواکبیان و سهیلا جلودارزاده نیز پیش‌ثبت‌نام در انتخابات مجلس را تکذیب کردند!

علی ربیعی هم تکذیب کرد

انصاف نیوز نوشت: علی ربیعی، سخنگوی دولت روحانی و از فعالان سیاسی اصلاح طلب، ثبت نام در انتخابات مجلس را تکذیب کرد. 

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.