صفحه اصلی / آموزش عالی / بدرقه شهدای حمله تروریستی توسط مردم شیراز/ راه شهدا ادامه دارد

بدرقه شهدای حمله تروریستی توسط مردم شیراز/ راه شهدا ادامه دارد

دانستنی نیوز – گروه استان‌ها: مردم شهرستانهای مختلف استان فارس از ساعت ۹ صبح امروز چهارشنبه با حضور گسترده در میدان شهدای این شهر پیکر دو شهید حادثه تروریستی در حرم شاه چراغ (ع) را به سمت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) تشییع کردند.

حضور اقشار مختلف مردم از پیر و جوان و زن و مردم در این مراسم چشمگیر بود و با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حرکتهای تروریستی را محکوم و بر ادامه راه شهدا تاکید کردند.

حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهید غلام‌عباس عباسی و شهید محمد جهانگیری به حدی بود که راه‌های منتهی به حرم مطهر شاهچراغ با ازدحام شدید جمعیت همراه شده است در زیر اخبار مربوط به این مراسم را می‌خوانید.


۱۳:۲۴ تصاویر مهر از تشییع شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)


۱۱:۴۸ پیکرها در خاک آرام گرفتند

پیکر مطهر شهیدان غلامعباس عباسی، خادم حرم شاهچراغ (ع) و محمدجهانگیری از نیروهای امنیتی حرم، صبح امروز بر دستان مردم شهید پرور شیراز تشییع شد و پیکر مطهر شهدا در خاک آرام گرفتند.




۱۱:۳۶ دشمن از هر فرصتی برای آسیب رساندن به مردم استفاده می‌کند

سردار رهام بخش حبیبی در حاشیه مراسم تشییع شهدا در گفت و گو با دانستنی نیوز بیان کرد: دشمن از هر فرصتی برای آسیب رساندن به ملت ایران اقدام می‌کند.

وی اضافه کرد: دشمن در تلاش است تا حرم امن شاهچراغ (ع) را تا امن کند اما مردم فهیم استان فارس و ایران هیچگاه اجازه نخواهند داد نقشه‌های شوم آنان در جامعه اثر کند.

او اضافه کرد: حضور پرشور مردم در بدرقه شهدای حادثه تروریستی حرم نشان دهنده عمق ارادت مردم به شهدا است.


۱۱:۳۵ دشمن در تلاش برای نشر یاس و ناامیدی در جامعه است

محمد هادی ایمانیه در حاشیه تشییع شهدا در گفت و گو با دانستنی نیوز بیان کرد: دشمن از رویارویی با ملت ایران واهمه داشته از این رو با طرح ریزی حمله‌های تروریستی در تلاش است تا ترس در جامعه اسلامی ایران ایجاد کند.

وی اضافه کرد: اوج ناکارآمدی دشمنان زمانی مشخص می‌شود که نسبت به ترور کور اقدام می‌کند.

ایمانیه افزود: دشمن در تلاش است تا برنامه‌های ترورهای کور و حادثه‌های تروریستی را جامعه انجام دهد تا یاس و ناامیدی را در جامعه نشر دهد اما حضور مردم در برهه‌های حساس موجب شده تا نقشه‌های دشمنان خنثی و مأیوس شوند.

وی حضور مردم شیراز و فارس در تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) را مثال زدنی و قابل تقدیر دانست.


۱۱:۱۱ اقامه نماز بر پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم

با حضور جمع کثیری از مردم فارس و امامت حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق نماز میت بر پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ اقامه شد.


۱۱:۰۲ دشمن از هر فرصتی برای آسیب رساندن به ایران استفاده می‌کند

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم بیان کرد: حادثه تروریستی حرم تنها یک برنامه اتفاقی نبوده بلکه این برنامه از قبل توسط اتاق فکر دشمن طراحی شده است.

وی اضافه کرد: دشمنان تنها یک برنامه برای ضربه زدن به ملت ایران نداشته بلکه برنامه‌های مختلفی برای آسیب رساندن به ملت شریف ایران دارند.

تولیت آستان قدس احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) متذکر شد: دشمن در تلاش است تا محلی که مأمن امن عاشقان اهل بیت (ع) است را برای مؤمنان نا امن کند و برنامه‌های ویژه ای نیز برای این کار دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کلانتری تاکید کرد: در جنگ ترکیبی دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا جامعه مسلمان ایران را تهدید کند از این رو جامعه باید با آگاهی از برنامه‌های دشمنان نسبت به خنثی سازی این اقدامات اقدام کنند.


۱۰:۴۴ مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)

تشییع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی با حضور گسترده مردم شیراز در حال برگزاری است.

مردم از پیر و جوان و زن و مردم با حضور چشمگیر در مراسم تشییع در حال ورود به حرم شاهچراغ هستند.


۱۰:۴۲ حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهدا / لزوم برخورد جدی با تروریست‌ها

آحاد مختلف مردم از سراسر استان فارس از آباده، لامرد، اقلید، لار، کازرون، بیضا، خرمبید، سرچهان و سایر مناطق استان خود را به میدان شهدا رسانده تا در مراسم تشییع دو تن از شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضور پرشوری داشته باشند.

بدرقه شهدای حمله تروریستی توسط مردم شیراز/ راه شهدا ادامه دارد

با نگاهی به جمعیت درخواهیم یافت که تفاوت سنی مسن‌ترین افراد حاضر در این مراسم با جوانان به بیش از شش دهه می‌رسد که از این اتفاق می‌توان این موضوع را نتیجه گرفت که فرقی نمی‌کند متولد چه سالی باشی وقتی موضوع حمایت از دین، وطن و غیرت است تفاوت‌ها رنگ‌باخته و همه آحاد مردم فارغ از نگاه‌های متداول، شانه‌به‌شانه هم بر علیه دشمنان ایستادگی می‌کنند.

جوان‌های دهه نودی هم این روزها با افزایش سن دیگر آن کودکان دیروز نبوده و اکنون کم‌کم تبدیل به سربازان آینده‌ساز وطن شده که در تلاش‌اند تا در جامعه نقش‌آفرین باشند و نشان دهند در مواقع حساس دشمن‌شناس هستند و حاضر نیستند به امنیت کشور خدشه‌ای وارد شود.


۱۰:۳۴ دستگیری عامل تروریستی حرم در کوتاه‌ترین زمان ستودنی است

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام به موقع نیروهای امنیتی در دستگیری عامل تروریستی حادثه حرم شاهچراغ (ع) ستودنی است.

بدرقه شهدای حمله تروریستی توسط مردم شیراز/ راه شهدا ادامه دارد

علیرضا پاک فطرت در حاشیه تشییع شهدای حمله تروریستی در حرم شاه چراغ در گفت‌وگو با دانستنی نیوز بیان کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) باید مورد تقدیر قرار بگیرد اقدام به موقع نیروهای امنیتی و نظامی است.

وی اضافه کرد: حضور به موقع نیروهای نظامی و انتظامی موجب شد که نقشه دشمنان برای ایجاد بحران در کشور خنثی شود.

پاک فطرت خاطرنشان کرد: حضور مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم نشان داد مردم ولایت مدار استان هیچگاه به دشمنان خارجی اجازه نخواهند داد امنیت کشور خدشه دار شود.


۹:۳۵ مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) در شیراز

با حضور جمع کثیری از مردم فارس مراسم تشییع پیکر شهیدان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) در شیراز آغاز شد.

مردم شیراز از ساعات ابتدای صبح امروز چهارشنبه با حضور گسترده در خیابان‌های منتهی به حرم شاهچراغ به ویژه در میدان شهدا در مراسم تشییع شهدا شرکت کردند.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.