صفحه اصلی / اجتماعی / بروز اختلال در برخی پمپ بنزین ها/ تکذیب تغییر قیمت و سهمیه بنزین/ آغاز عرضه بنزین ۱۵۰۰ تومانی

بروز اختلال در برخی پمپ بنزین ها/ تکذیب تغییر قیمت و سهمیه بنزین/ آغاز عرضه بنزین ۱۵۰۰ تومانی

اسدالله قلی‌زاده با اشاره به اختلال ایجاد شده در سامانه هوشمند سوخت در برخی از پمپ بنزین‌ها، اظهار کرد: در حال پیگیری و حل این مشکل هستیم؛ این موضوع در همه جایگاه‌ها وجود ندارد و تنها برخی جایگاه‌ها با این مساله مواجه شده‌اند.

به گفته وی، افرادی که نیاز ضروری به بنزین ندارند، طی چند ساعت آینده از مراجعه به جایگاه‌های سوخت خودداری کنند.

گروه اسرائیلی مدعی هک پمپ بنزین های ایران شد/ عکس

مشاهدات میدانی نشان می‌دهد که فعالیت برخی از جایگاه‌های سوخت با مشکل مواجه شده اما سوخت‌رسانی به صورت آزاد در بخشی از جایگاه‌ها در حال انجام است؛ اطلاعات تکمیلی در این باره متعاقبا منتشر می‌شود.

وزیر نفت: تا ساعت ۳ بعدازظهر همه پمپ بنزین ها دستی می شوند

اوجی وزیر نفت اعلام کرد: پیش بینی می‌شود تا ساعت ۱۵ همه جایگاه های سوخت در همه استانها بصورت دستی وارد مدار شوند.

حمله سایبری به پمپ بنزین ها تایید شد

پایان امروز، همه جایگاه‌ها به صورت دستی فعال خواهند شد

جلیل سالاری، معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش هم اعلام کرد که تا پایان امروز، همه جایگاه‌ها به صورت دستی فعال خواهند شد. در حال حاضر برخی جایگاه‌ها به صورت آفلاین فعال هستند و تدریجا این اقدام را انجام می‌دهیم. تیم‌های تخصصی شکل گرفته است و با توجه به تجربه‌ای که داشتیم در حال حل مشکل هستیم.

به گفته وی، تقاضای ما از مردم این است که همکاری لازم را داشته باشند و در حال حاضر سیستم به صورت آفلاین است و مردم می‌توانند با نرخ دوم سوخت گیری کنند. سهمیه سوخت همه افراد برقرار بوده و بعد از این‌که شرایط به حالت عادی برگشت می‌توانند از سهمیه موجود در کارت سوخت استفاده کنند.

سالاری در پاسخ به این سوال که این مشکل تا چه زمانی به طور کامل برطرف می‌شود تصریح کرد: تمرکز ما روی جایگاه‌هایی است که بیشترین مراجعه به آنها صورت می‌گیرد. در همین راستا نیز تیم‌های عملیاتی و مدیریت بحران در کل کشور فعال شده‌اند و تدریجا تا پایان امروز این مشکل برطرف خواهد شد.

درخواست پلیس از رانندگان: در مقابل پمپ‌بنزین‌های دچار اخلال توقف نکنید

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور با اشاره به اختلال پیش‌آمده در روند فعالیت برخی از پمپ‌های بنزین  تهران، گفت: با توجه به اینکه برخی  از  پمپ بنزین‌های  پایتخت امروز دچار  مشکل  شده‌اند و نمی ‌توانند به شهروندان  خدمات دهند ، از رانندگان می‌خواهم که از  توقف در مقابل این پمپ‌ها خودداری کنند.

وی ادامه داد: توقف در اطراف پمپ‌های بنزین باعث ایجاد ترافیک و برهم خوردن نظم شهری  می‌شود.

از صبح امروز اختلال نرم‌افزاری در سامانه‌ هوشمند در برخی جایگاه‌های سوخت بوجود آمد که طبق اعلام، ۳۵ درصد جایگاه‌ها در کل کشور بدون مشکل در حال فعالیت هستند  و جایگاه‌هایی که دچار اختلال شده‌اند نیز به تدریج به‌صورت دستی فعال می‌شوند و هیچ افزایش قیمتی در دستور کار نیست و مردم به شایعات بی اساس در این خصوص توجه نکنند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران: تکذیب تغییر قیمت و سهمیه بنزین

جعفر سالاری نسب امروز با اشاره به اختلال پیش امده در جایگاه‌های سوخت از ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه صبح افزود: این اختلال در سراسر کشور پیش آمده و از همان ساعات اولیه تیم عملیاتی تشکیل شد و جلسه گذاشتیم.

وی ادامه داد: تعدادی از جایگاه‌ها در سرویس است و در حال آماده سازی جایگاه‌هایی هستیم که با اختلال مواجه شدند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: در ساعات آینده بیش از ۹۰ درصد جایگاه‌های کشور در سرویس عملیاتی قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه در تمام کشور تیم های عملیاتی اعزام شدند، افزود: در کوتاه ترین زمان، جایگاه ها در معابر پر رفت و آمد در سرویس قرار می‌گیرند.

سالاری‌نسب از هموطنان درخواست کرد برای سوخت‌گیری حوصله به خرج دهند و تا چند ساعت آینده به جایگاه‌ها مراجعه نکنند، ادامه داد: در اکثر مناطق کشور اختلال به وجود آمده و همکاران در تلاشند تا مشکل را برطرف کنند.

آغاز عرضه بنزین ۱۵۰۰ تومانی در برخی از جایگاه‌ها

جعفر سالاری نسب با بیان این‌که نزدیک ۲۰ درصد جایگاه‌ها در سراسر کشور قابلیت توزیع بنزین با کارت سوخت را دارند، گفت: تا پایان امشب همه جایگاه‌ها به صورت آفلاین وارد مدار خواهند شد.

وی اضافه کرد: به دنبال این هستیم که به تدریج کارت‌های سوخت درجایگاه‌ها فعال شوند و اکنون نیز کمتر از ۲۰ درصد جایگاه‌ها با کارت سوخت فعال هستند

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.