صفحه اصلی / اجتماعی / حمله زمینی اسرائیل به غزه به تعویق افتاد/ افزایش شمار کشته شده‌ های صهیونیست ها به ۱۵۰۰ نفر/ اسرائیل از آمریکا درخواست تسلیحات کرد

حمله زمینی اسرائیل به غزه به تعویق افتاد/ افزایش شمار کشته شده‌ های صهیونیست ها به ۱۵۰۰ نفر/ اسرائیل از آمریکا درخواست تسلیحات کرد

ادعای آکسیوس: ایران به اسرائیل پیام داد

  آکسیوس ادعا کرد که ایران با ارسال پیامی به اسرائیل از طریق سازمان ملل اعلام کرده که خواستار تشدید شرایط در جنگ غزه نیست.

ایران همچنین در این پیام اعلام کرده که در صورت ادامه درگیری ها در جنگ غزه مداخله خواهد کرد. 

حمله زمینی اسرائیل به غزه به تعویق افتاد!

 روزنامه نیویورک تایمز اعلام کرد که حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به غزه به سبب شرایط آب و هوایی به تعویق افتاده است.

رسانه آمریکایی: حمله زمینی به غزه عقب افتاد

اسرائیل حمله زمینی به غزه را که قرار بود شب گذشته آغاز شود، به تعویق انداخته است.

رژیم صهیونیستی در داخل و خارج، درباره این حمله هشدارهای جدی صادر کرده بود.

بیشتر بخوانید:

 هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

 هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

 ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهارمین روز عملیات طوفان الاقصی

سومین روز عملیات طوفان الاقصی

دومین روز عملیات طوفان الاقصی

 اولین روز عملیات طوفان الاقصی

شهادت ۱۴ عضو یک خانواده در غرب رفح

منابع خبری از شهادت ۱۴ عضو یک خانواده در غرب رفح توسط رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از فلسطین الیوم، در پی بمباران منزل «محمود برهوم» توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در غرب رفح ۱۴ عضو این خانواده به شهادت رسیدند.

رژیم صهیونیستی از قطع روابط با مقام سازمان ملل خبر داد

نماینده دائم رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد، اعلام کرد که تصمیم گرفته تا روابط خود را با هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل برای حل و فصل خاورمیانه، تا زمانی که این سازمان ایران را محکوم کند، قطع نماید.

به گزارش ایسنا، به نقل از نووستی، این اظهارات گلعاد آردان پس از آن است که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران با تور وینسلند، هماهنگ کننده سازمان ملل برای حل و فصل خاورمیانه در لبنان دیدار کرد. این دیدار خشم نماینده صهیونیست را برانگیخت.

آردان در صفحه خود در پلتفرم ایکس خطاب به هماهنگ کننده سازمان ملل نوشت: «پس از این دست دادن (با وزیر امور خارجه ایران) فراموش نکنید که دستان خود را از خون اسرائیلی‌ها بشویید!»

او کامنت خود را با عکسی که وینسلند و عبداللهیان را در حال دست دادن نشان می‌دهد، منتشر کرد.

نماینده رژیم صهیونیستی گفت: «قوانین تغییر کرده است! ما به مشروعیت اعطا شده توسط سازمان ملل به ایران که آشکارا خواستار نابودی اسرائیل است، ادامه نخواهیم داد. من رسماً قطع روابط خود با وینسلند را تا زمانی که علناً فعالیت ایران را محکوم کند، اعلام می‌کنم.»

درخواست نتانیاهو برای تحریم حامیان حماس

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تهدید به انجام حملات جنایتکارانه بیشتر علیه نوار غزه، خواستار تحریم کشورهایی که پناهگاه و حامی حماس هستند شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی که از ابتدای دوران حکمرانی‌اش در تل‌آویو این‌چنین از عملیات گروه‌های مقاومت فلسطینی غافلگیر نشده بود، خواستار تحریم حامیان حماس شد.

در حالی که تل‌آویو از حامیان اصلی گروه تروریستی داعش محسوب می‌شود،‌اما نتانیاهو با یاوه‌گویی و تشبیه حماس به داعش، گفت: «باید تحریم‌هایی علیه کشورهایی که پناهگاه و حامی حماس هستند، اعمال شود».

به نوشته روزنامه «جروزالم پست»، نتانیاهو در دیدار با «اورسولا فون در‌لاین» رئیس کمیسیون اروپا ادعا کرد: «این خط مقدم بین تمدن و بربریت است و ما باید اطمینان حاصل کنیم که هیچگس با وحشی‌ها رو به رو نمی‌شود».

وی همچنین در ادامه حملات جنایتکارانه و بزدلانه به کودکان و زنان فلسطینی در نوار غزه، به آنها هشدار داد: «برای آنچه در راه است آماده شوید».

بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت حماس علیه رژیم تروریست صهیونیستی در روز شنبه قبل که منجر به هلاکت حداقل ۱۵۰۰ صهیونیست و زخمی شدن ۳۴۰۰ نفر از آنها شد، کابینه رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز حملات گسترده به نوار غزه را صادر کرد.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ تل‌آویو با دستور اعمال محاصره همه‌جانبه علیه نوار غزه، ورود هرگونه غذا، دارو، سوخت، برق و حتی آب به این منطقه را ممنوع کرد.

سیمور هرش: تل‌آویو می‌خواهد قطر و مصر کمپی برای آوارگان غزه ایجاد کنند

سیمور هرش، روزنامه‌نگار سرشناس آمریکایی امروز (یکشنبه) به نقل از منابعی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در تلاش است تا قطر را متقاعد کند در کنار مصر، راه‌اندازی اردوگاهی برای یک میلیون یا بیشتر آواره از نوار غزه را تامین مالی کند./ ایسنا

تل‌آویو: عملیات در غزه به محض خروج غیرنظامیان آغاز می‌شود

سخنگوی ارتش اسرائیل: زمانی که ببینیم غیرنظامیان از نوار غزه خارج شده‌اند عملیات نظامی گسترده‌ای را آغاز خواهیم کرد. به ساکنان غزه هشدارهای کافی را داده‌ایم و زمان آن رسیده است که به مناطق جنوبی بروند.

 هلاکت ۲۸۶ نظامی صهیونیست در عملیات طوفان الاقصی

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه در جدیدترین آمار خود اعلام کرد که شمار نظامیان کشته شده این رژیم در جریان عملیات طوفان الاقصی به ۲۸۶ نفر رسیده است.

دستکم ۱۲۶ صهیونیست نیز در عملیات طوفان الاقصی توسط نیروهای فلسطینی اسیر شدند.

آمار شهدای غزه به۲۳۲۹ نفر رسید

وزارت بهداشت غزه آخرین آمار شهدا و مجروحان فلسطینی از زمان آغاز نبرد «طوفان الاقصی» را اعلام کرد، تاکنون دو هزار و ۳۲۹ نفر شهید و ۹ هزار و ۴۲ نفر نیز مجروح شده‌اند.

پزشکان بدون مرز خطاب به صهیونیست‌ها: انسانیت را رعایت کنید!

درپی تداوم اقدامات جنایتکارانه و غیرانسانی ارتش رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان و کودکان در نوار غزه، سازمان پزشکان بدون مرز خواستار رعایت حداقل سطح انسانیت توسط رژیم اشغالگر شد.

ارتش رژیم صهیونیستی برای اولین بار از یافتن اجساد برخی اسیرانش خبر داد

ارتش رژیم صهیونیستی برای اولین بار اعلام کرد که اجساد برخی اسیرانی را که حماس طی عملیات طوفان الاقصی بازداشت کرده بود، یافته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه رأی الیوم، پیتر لرنر، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به خبرنگاران گفت: ما در منطقه‌ای در نوار غزه مکان اجساد برخی اسرائیلی‌هایی را یافتیم که توسط حماس گروگان گرفته شده بودند.

رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حماس طی عملیات طوفان الاقصی علیه اراضی اشغالی ۱۲۰ صهیونیست را به اسارت گرفت.

اجازه نخواهیم داد آمریکا از خاک عراق به رژیم اسرائیل کمک کند

یورش نظامیان رژیم اسرائیل به کرانه باختری و بازداشت ده‌ها فلسطینی

نظامیان ارتش رژیم اسرائیل بامداد امروز یکشنبه به مناطق مختلف در کرانه باختری یورش برده و ده‌ها نفر را بازداشت کرده‌‌اند. 

تصاویر فوق بازداشت چند فلسطینی در منطقه رام الله است./ تسنیم

جلوگیری از نسل‌کشی در غزه نیازمند اقدام فوری کشورهاست/ صهیونیست‌ها به‌ دنبال تلافی شکست‌ها هستند

 لحظه باخبر شدن خبرنگار العالم از شهادت برادرش حین تهیه گزارش

خبرنگار شبکه خبری العالم در نوار غزه، پس از چند روز از عملیات طوفان الاقصی، خبر شهادت برادرش را دریافت کرد.

احمد سمهود خبرنگار شبکه خبری العالم در نوار غزه در حالی روز دوشنبه گذشته خبر شوک آور شهادت برادرش را شنید که همراه با دیگر خبرنگاران شبکه در برابر بیمارستان غزه در حین انجام فعالیت خبری بود.

لغو سخنرانی نتانیاهو در پی ناسزاگویی نظامیان به وی

منابع خبری از لغو سخنرانی برنامه‌ریزی شده نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مقابل نیروهای ذخیره در پی ناسزاگویی برخی از آنها به وی پرده برداشتند.

به گزارش ایسنا، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پی ناسزاگویی نیروهای ذخیره به وی ناگزیر به لغو سخنرانی‌اش در مقابل آنها شد.

ضد و نقیض‌ها درباره پیوستن لیبرمن به کابینه اضطراری رژیم صهیونیستی

رسانه‌های صهیونیستی اخبار متناقضی از حضوز رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» در کابینه اضطراری رژیم صهیونیستی منتشر کردند.

به گزارش ایسنا، روزنامه «یسرائیل هیوم» نوشت، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از آویگدور لیبرمن، رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» خواست به کابینه اضطراری ملحق شود که با هماهنگی یوآو گالانت، وزیر جنگ و بنی گانتس، رئیس حزب «اردوگاه ملی» و وزیر سابق جنگ رژیم صهیونیستی تشکیل شده است.

نیویورک‌تایمز: اسرائیل به زودی با ده ها هزار نظامی به نوار غزه حمله می‌کند

یک روزنامه آمریکایی به نقل از سه افسر رژیم صهیونیستی از قصد تل‌آویو برای راه اندازی یک عملیات نظامی زمینی گسترده در نوار غزه با دهها هزار نظامی صهیونیست خبر داد.

تبادل آتش در خطوط مرزی با لبنان و جراحت ۵ صهیونیست

منابع صهیونیستی از شلیک یک موشک ضدزره در خطوط مرزی لبنان و فلسطین اشغالی و جراحت دست‌کم ۵ صهیونیست خبر دادند.

چین: اسرائیل دست از مجازات جمعی ساکنان غزه بردارد/ هیچ یک از طرف‌ها نباید اقدامی برای تشدید اوضاع انجام دهند

آمریکا تخلیه شهروندان خود را از اسرائیل آغاز کرد

خبرگزاری رویترز: سفارت آمریکا در اراضی اشغالی فلسطین تخلیه آمریکایی‌ها و بستگانشان را از فردا آغاز خواهد کرد.

تخلیه آمریکایی‌ها از اراضی اشغالی فلسطین از بندر حیفا به قبرس انجام خواهد شد.

اسرائیل از آمریکا درخواست تسلیحات کرد

وزیر دفاع آمریکا گفت: اسرائیل از ما درخواست ذخایر تسلیحاتی و سلاح‌های هدایت شونده کرد و ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست، تا نیازهای آن را برآورده کنیم.از اسرائیل خواستار تعویق یا تسریع در انجام عملیات زمینی نشدیم، بلکه فقط روی حمایت از آن با کمک‌های امنیتی که نیاز دارد، تمرکز می‌کنیم.اوضاع پیچیده است و اسرائیلی ها را تشویق می‌کنیم که حرفه‌ای باشند و مسئولانه عمل کنند. 

بدترین مراحل جنگ فلسطین و اسرائیل هنوز در راه است

ارتش اسرائیل می‌گوید شب گذشته بیش از ۱۰۰ هدف نظامی در غزه را هدف قرار داده است

به گفته آنها مناطق زیتون و خان یونس از جمله مناطق مورد حمله بوده است. در بیانیه ارتش اسرائیل گفته شده که مقر نظامی سازمان جهاد اسلامی فلسطین منهدم شده است. 

حمله حزب‌الله لبنان به مقر ارتش اسرائیل در شتولا

 حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در واکنش به حملات اسرائیل به خبرنگاران و بمباران مناطق شبعا، صبح امروز مرکز ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه شتولا را با موشک‌های هدایت‌شونده هدف قرار داد که منجر به کشته و زخمی شدن چند نظامی صهیونیست شد.

 رویترز: ارتش اسرائیل می‌گوید که عامدانه خدمات موقعیت‌یابی ماهواره‌ای را در مناطق جنگی مختل می‌کند.

ارتش اسرائیل صحنه‌هایی از حمله به اهداف حزب‌الله در جنوب لبنان را منتشر کرد

قتل عام اعضای ۴۷ خانواده طی هشت روز در غزه

در تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی نوار غزه، طی هشت روز گذشته به گفته اداره ثبت احوال فلسطین،۴۷ خانواده فلسطینی با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر در ۸ روز گذشته قتل عام شده‌اند.

سازمان بهداشت جهانی: تخلیه اجباری بیماران در غزه «معادل حکم اعدام» است

سازمان بهداشت جهانی دستورات مکرر رژیم صهیونیستی برای تخلیه ۲۲ بیمارستان که بیش از ۲۰۰۰ بیمار را در شمال غزه درمان می‌کنند، به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از فیگارو، سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد تخلیه اجباری هزاران بیمار از شمال غزه و انتقال آنها به جنوب این منطقه می‌تواند «معادل حکم اعدام برای آنها باشد.»

در حالی که هزاران فلسطینی در حال فرار از شمال غزه قبل از حمله زمینی مورد انتظار اسرائیل هستند، سخنگوی ارتش این کشور در تازه ترین به روزرسانی در مورد تخلیه غیرنظامیان از این منطقه گفته غیرنظامیان باید بین ساعت ۱۰ تا ۱۳ به وقت محلی (۷ تا ۱۰ صبح به وقت گرینویچ) به سمت جنوب حرکت کنند.

سخنگوی ارتش گفته که فلسطینیان باید تنها از مسیر بیت حنون به سمت خان یونس عبور کنند و این مسیر در ساعات تعیین شده هدف قرار نخواهد گرفت.

ارتش اسرائیل در چند روز گذشته چندین بار مهلت تخلیه غیرنظامیان از شمال غزه را تغییر داده است./ بی بی سی

یک نهاد حقوق بشری: اسرائیل یک چهارم یک بمب اتمی را بر سر غزه فرو ریخته است

سازمان «دیده‌بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه»‎ اعلام کرد که حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه این منطقه را به چاله‌ای از جهنم تبدیل کرده که مرگ و ویرانی سراسر آن را فرا گرفته و اوضاع انسانی بسیار ناگواری برقرار شده که هیچگونه خدمات اساسی به فلسطینیان نمی‌رسد.

این مرکز حقوق بشری اشاره کرد که در روز هشتم جنگ، به طور میانگین هر ساعت ۱۴ فلسطینی به شهادت رسیدند.مرکز مذکور تاکید کرد که تا این لحظه بیش از ۶۰۰۰ بمب بر سر مردم غزه فروریخته شده که چیزی معادل یک چهارم یک بمب اتمی است.

بورس تل‌آویو قرمز شد

رسانه‌های عبری از کاهش ۲ درصدی شاخص بورس تل‌آویو در اثر تداوم سایه جنگ و موشک بر سر رژیم اسرائیل خبر دادند.

 بن‌سلمان: به دنبال پایان تنش ها در غزه هستیم

 ولیعهد سعودی در گفتگو با بلینکن: عربستان سعودی با هدف قرار دادن غیرنظامیان و ایجاد اختلال در زیرساخت ها در غزه مخالفت می کند.

 قوانین بین المللی بشردوستانه از جمله رفع محاصره غزه باید رعایت شود.

 سخنگوی ارتش اسرائیل: پیشروی زمینی در غزه کند خواهد بود، اما ما آماده جنگ هستیم

‌ می‌دانیم هرگونه عملیات زمینی در غزه به دلیل وجود تونل‌ها پیچیده خواهد بود.

 معتقدیم که گروگان‌ها احتمالاً در تونل‌های زیرزمینی داخل غزه نگهداری می‌شوند./الجزیره

 افزایش شمار کشته شده‌های صهیونیست ها به ۱۵۰۰ نفر

وزارت بهداشت اسرائیل تعداد مجروحان از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» را ۳۷۱۵ نفر و تعداد کشته‌ها را ۱۵۰۰ نفر اعلام کرد.

اصابت موشک مقاومت غزه به ساختمانی در سدوروت

 اصابت موشک مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست نشین “سدیروت” در اطراف نوار غزه

 ایران خواستار اخراج رژیم صهیونیستی از سازمان ملل شد

 کاردار ایران در لندن خواستار اخراج رژیم صهیونیستی از سازمان ملل شد.

  سید مهدی حسینی متین، کاردار ایران در لندن در مطلبی در صفحه مجازی ایکس نوشت: در حالی که جرایم جنگی شامل نسل کشی، هولوکاست فلسطین، پاکسازی قومی، مجازات دسته جمعی و غیره توسط رژیم بزدل وحشی اسرائیل در جریان است، این یک درخواست قانونی از جامعه بین المللی است که این رژیم نازیستی و فرستاده آن را از سازمان ملل و سراسر جهان اخراج کند.

حزب‌الله برای انتقام‌جویی پرچم قرمز برافراشت

♦️حزب‌الله لبنان بعد از درگیری امروز اقدام به نصب و اهتزار پرچم خود در پایگاه نظامی الراهب کرد که برخلاف پرچم زرد رنگ این حزب، پرچم به اهتزاز درآمده، به رنگ سرخ است که به گفته منابع مقاومت در حزب‌الله، نشانه انتقام است./ تسنیم

ارتش اسرائیل:  ۱۲۶ گروگان اسرائیلی توسط حماس در غزه نگهداری می‌شوند

ارتش اسرائیل تعداد گروگان‌های تایید شده اسرائیلی که در غزه نگهداری می‌شوند را ۱۲۶ نفر اعلام کرد. 

حماس پیشتر مدعی شده بود که ۱۳ گروگان در غزه در حملات هوایی اسرائیل کشته شده‌اند. در این گزارش همچنین گفته شده که در میان کشته شدگان، اتباع خارجی هم بوده‌اند اما صحبتی درباره ملیت آنها نشده است. / یورونیوز

تل‌آویو: جهان به ما اجازه شکست حماس را بدهد

در ادامه سفرهای مقام‌های غربی به اسرائیل به منظور نشان دادن حمایت از این رژیم، کاترین کولونا وزیر خارجه فرانسه خود را به اسرائیل رسانده و با همتای اسرائیلی دیدار کرد.

منابع رسانه‌ای اسرائیل شامل روزنامه «جرورالم پست» خبر دادند که «الی کوهن» وزیر خارجه این رژیم از همتای فرانسوی خود تاکید کرد، جهان باید به تل‌آویو اجازه بدهد که حماس را شکست دهد.

وزیر خارجه کابینه اسرائیل خطاب به وزیر خارجه فرانسه مدعی شد که جهان قبل از اینکه «تروریسم اسلامگرای قاتل» به دروازه دیگر کشورها برسد، باید به اسرائیل اجازه شکست دادن آن را بدهد.

وزیر خارجه کابینه نتانیاهو به کولونا گفت: «تصاویر وحشتناکی که تمام دنیا دیده‌اند، همه داستان را نشان می‌دهند. جهان باید بفهمد که ما با چه کسی سروکار داریم، میزان نفرت و غیرانسانی بودن سازمان تروریستی حماس»./ فارس

حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت در اسرائیل؛ بیش از ۲۰۰ پمپ بنزین از مدار خارج شدند 

سایت عبری به نقل از منابع اسرائیلی:شب گذشته گروه انتقام‌جویان سایبری مدعی نفوذ به زیرساخت‌های مدیریت جایگاه سوخت شرکت اورپک در اسرائیل شدند.

ساکنین اسرائیل هم در شبکه‌های اجتماعی با انتشار پیام‌هایی از تعطیلی چندین جایگاه سوخت در شهر تل‌آویو و حیفا خبر داده و اعلام کردند  پمپ‌های بنزین قادر به ارائه خدمات نیستند.

 ادعای وال استریت ژورنال: ایران نیرو‌های نزدیک به خود را از دیرالزور به سمت دمشق انتقال داده است تا در نزدیکی مرز با اسرائیل قرار بگیرند./الجزیره

 هنوز این خبر توسط منابع ایرانی تائید نشده است.

نشست فوری شورای امنیت مصر به ریاست السیسی

نشست امنیت ملی مصر برای بررسی اوضاع نوار غزه به ریاست عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور برگزار شده است.

انتقادها از سیاستها و رویکرد مصر به ویژه در بستن گذرگاه مرزی رفح به روی مردم مظلوم فلسطین مخصوصا مجروحان و بیماران همچنان ادامه دارد./ تسنیم

نتانیاهو با جلیقه ضد گلوله به مرز غزه رفت

نخست‌وزیر اسرائیل روز شنبه با سربازان اسرائیلی در مرز غزه دیدار کرد. نتانیاهو از سربازان اسرائیل در مرز غزه پرسید: آیا برای مرحله بعدی آماده هستید؟ ‌او در این دیدار تاکید کرد مرحله بعدی در راه است. پیش از این ارتش اسرائیل به ساکنان شمالی نوار غزه دستور داده بود این منطقه را تخلیه و به سمت جنوب حرکت کنند. مقامات اسرائیل گفتند که ارتش این کشور عملیات زمینی را در نوار غزه آغاز می‌کنند.

حمله شهرک‌نشینان به وزرای کابینه نتانیاهو

دو وزیر کابینه رژیم صهیونیستی که برای سرکشی از مجروحان عملیات «طوفان الاقصی» به مراکز درمانی رفته بودند توسط شهرک نشینان معترض طرد شدند.

به گزارش ایسنا، «عیدیت سیلمان» وزیر حفاظت از محیط زیست رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) از بیمارستان «اساو هاروویه» در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ بازدید کرد.

سیلمان که برای سرکشی از مجروحان عملیات مقاومت فلسطین به این بیمارستان رفته بود با اعتراض شهرک نشینان مواجه شد و در نتیجه اعتراضات آنها ناگزیر به ترک بیمارستان شد.

شهرک نشینان او و کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو را مسئول این اتفاقات رخ داده دانسته و تاکید کردند که کابینه نتانیاهو رژیم اشغالگر را ویران کرده است.

رئیس بیمارستان الشفاء غزه: به مرحله ارجحیت دادن بین مجروحان رسیده‌ایم

دکتر محمد سلیمه، مدیر بیمارستان الشفاء در غزه اعلام کرد که کادر پزشکی با توجه به شرایط غم‌انگیز و فاجعه انسانی بزرگ، کنترل خود را بر اوضاع از دست داده است و پس از اینکه تمام بیمارستان‌ها در تمامی بخش‌ها پر از مجروح شده است، کار به مرحله ارجحیت قائل شدن بین مجروحان رسیده است.

صهیونیست‌ها در زمین غزه در جنگ با طراحان هوشمند طوفان‌الاقصی به پیروزی نمی رسند

پاپ بر رعایت حقوق انسانی در غزه تاکید کرد

آمریکا، نگران اقدام ایران و نیروهای نیابتی مثل حزب الله است/ هر کاری می‌کنیم تا تضمین دهیم که درگیری‌ها فراتر از غزه نمی‌رود

ارتش رژیم صهیونیستی: برای آغاز عملیات زمینی در غزه، منتظر تصمیمات سیاسی هستیم

دو سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در دو کنفرانس خبری جداگانه اعلام کردند که ارتش این رژیم منتظر “تصمیم سیاسی” درخصوص تعیین زمان حمله زمینی به نوار غزه است.

به گزارش ایسنا، به نقل از النشره، ریچارد هیشت و دنیل هاگاری، دو سخنگوی نظامی در کنفرانس‌های خبری خود اعلام کردند که “تصمیم سیاسی”، هر اقدامی را علیه حماس در واکنش به حمله هفتم اکتبر کلید خواهد زد.

هیشت گفت: ما در حال مذاکراتی با رهبری سیاسی خود هستیم.

رژیم صهیونیستی هزاران تن از نیروهای خود را در اطراف غزه جمع کرده است و مسئولان نظامی تاکید دارند که تمامی تجهیزات نظامی لازم برای عملیات زمینی، آماده است.

مصر هرگونه طرحی برای جا به جایی فلسطینی‌ها را رد کرد

در حال تکمیل…

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.