صفحه اصلی / اخبار / کتاب داستان های باورنکردنی جام جهانی منتشر شد!

کتاب داستان های باورنکردنی جام جهانی منتشر شد!

به گزارش دانستنی نیوز، مردی که برای گرفتن بلیط جام جهانی ۲۰۱۰ به داخل یک رودخانه پر از کروکدیل پرید، بازیکن اروگوئه ای بعد از حمله قلبی دوباره به زمین بازی برگشت، جروبحث زوج روسی در مورد اینکه بین لیونل مسی و کریستین رونالدو کدام بازیکن بهترین بازیکن جهان است به طلاق انجامید! اینها تعدادی از حقایق عجیب واقعی کتاب ” داستان های باورنکردنی جام جهانی ” است که یک نویسنده آرژانتینی با نام لوسیانو ورنیک آن را پیش از بازی افتتاحیه جام جهانی قطر در روز یکشنبه چاپ و منتشر کرده است. این کتاب به ۲۰ زبان زنده دنیا منتشر شده است.

در یکی از داستان ها، یک رادیوی محلی در آفریقای جنوبی دو بلیط جام جهانی را به عنوان جایزه برای دو نفر تعیین می کند. این دو باید در یک رودخانه پر از کروکدیل پریده و زنده خارج می شدند.

ورنیک ۵۲ ساله در مصاحبه با رویترز گفت که او به پوشش مهمترین رویداد ورزشی جهان از جهات مختلف نگاه می کند چون از دید او حتی کم اهمیت ترین داستان ها در نوع خود اشتیاق به فوتبال را توصیف می کند. او گفت: « در بیرون از ورزش، بدون شک چیزهای زیادی وجود دارد از جمله ادعاهای تحریم و حقوق بشر. اما خب کفه جنبه اجتماعی سنگین تر است.»

با اضافه شدن فصل جدید برای هر جام جهانی، این سومین ویرایش کتاب ورنیک است. او در حال آماده شدن برای جمع آوری نکات جالب تورنمنت قطر است که برای اولین بار در یک کشور در خاورمیانه برگزار می شود.

انتهای پیام/

این مطالب را نیز ببینید!

کدام یک از چهره‌های شاخص به مجلس دوازدهم راه نیافتند؟

به گزارش دانستنی نیوز، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ساعت ۲۴ جمعه ۱۱ اسفند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.