صفحه اصلی / اخبار / همه آنچه که باید در مورد بازی ایران_انگلیس بدانیم

همه آنچه که باید در مورد بازی ایران_انگلیس بدانیم

بنا به گزارش دانستنی نیوز، جام جهانی قطر ۲۰۲۲ امروز یکشنبه و با برگزاری یک دیدار از گروه A آغاز می شود. در دیدار افتتاحیه این مسابقات، قطر میزبان به مصاف اکوادور خواهد رفت.

تیم ملی کشورمان نیز در گروه B جام جهانی قطر با تیم های انگلیس، آمریکا و ولز همگروه است. وبسایت OneFootball،در یک ویدئوی کوتاه به آنچه را که باید در مورد دیدار ایران_ انگلیس بدانیم پرداخته است. تیم ملی فوتبال ایران فردا یکشنبه ۲۱ نوامبر در نخستین دیدار خود در مقابل انگلیس قرار خواهد گرفت. این دیدار از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه بین المللی خلیفه برگزار خواهد شد.

این وبسایت از هری کین و سردار آزمون به عنوان بازیکنان کلیدی انگلیس و ایران نام برده است. هری کین ۷۵ بازی ملی در کارنامه خود دارد که موفق به ثبت ۵۱ گل و ۱۴ پاس گل شده است. سردار آزمون نیز ۶۵ بازی ملی انجام داده که ۴۱ گل زده و ۷ پاس گل داده است. سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس گرت ساوت گیت و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کیروش پرتغالی است که در اولین دیدار در جام جهانی قطر ۲۰۲۲ به مصاف هم خواهند رفت.

داور دیدار ایران و انگلیس، رافائل کلاوس، داور اهل برزیل است. این داور ۴۳ ساله که در شهر سانتا باربارا دِ اوسته واقع در ایالت سائوپائولو برزیل بدنیا آمده از سال ۲۰۱۵ در مسابقات بین المللی قضاوت می کند.

انتهای پیام/

این مطالب را نیز ببینید!

کدام یک از چهره‌های شاخص به مجلس دوازدهم راه نیافتند؟

به گزارش دانستنی نیوز، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ساعت ۲۴ جمعه ۱۱ اسفند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.